سخت افزار

ایسوس از دسکتاپ گیمینگ ROG Strix G35CA رونمایی کرد

ایسوس به تازگی از دسکتاپ گیمینگ جدیدی با نام ROG Strix G35CA را معرفی کرد. این دسکتاپ نسل جدید مبتنی ویندوز 11 مجهز به تراشه های نسل 13 اینتل و کارت گرافیک سری RTX 3090 انویدیا می باشد. مادربرد آن دارای چیپست کاملا جدید اینتل Z790 است که یک پلتفرم قوی با DDR5، PCI Express (PCIe) 4.0 و پشتیبانی از WiFi 6E می باشد.

ماشین‌های ROG Strix برای تقویت تجربه‌های بازی با کارایی بالا ساخته شده‌اند، و ROG Strix G35CA نیز از این قاعده مستثنی نیست – تا پردازنده 24 هسته‌ای 32 رشته‌ای اینتل Core i9-13900KF تامین می‌شود. این CPU که با استفاده از معماری Raptor Lake اینتل ساخته شده، از ترکیبی از هسته‌های پرقدرت و هسته‌های انرژی پسند اما کارآمد استفاده می‌کند.

این تراشه برای ویندوز 11 بهینه شده و می تواند به طور هوشمند وظایف را بین هسته ها اختصاص دهد تا عملکرد بالا را بدون کاهش بهره وری انرژی حفظ کند و به کاربران یک تجربه بازی بدون درز را بدهد. علاوه بر این با حداکثر فرکانس بوست تا 5.8 گیگاهرتز، انتخاب واضحی برای گیمرهایی است که بهترین سخت افزار را می خواهند.

یک پردازنده قدرتمند شایسته ترکیب شدن با یک پردازنده گرافیکی پرچمدار است، بنابراین G35CA دارای کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3090 می باشد. با کارت 24 گیگابایت رم ویدیویی GDDR6X و سرعت فوق‌العاده، گیمرها می‌توانند تمام تکسچرها را به حداکثر برسانند و مقدار زیادی حافظه ذخیره کنند. با هسته های RTX و Tensor با کارایی بالا، GeForce RTX 3090 برای پشتیبانی از رهگیری پرتو همهجانبه، و همچنین کدگذاری ویدیویی فوق العاده کارآمد برای هر گیمری که می خواهد گیم پلی خود را استریم کند، مجهز شده است.

در حالی که CPU و GPU هر دو سخت افزاری با اکتان بالا هستند، ایسوس از دیگر اجزای مهم سیستم غافل نشده است. G35CA تا 64 گیگابایت حافظه رم DDR5 با سرعت 4800 مگاهرتز را پشتیبانی می کند. برای گیمرهایی که کتابخانه بزرگی دارند، تا دو درایو SSD بوت 1 ترابایتی به اضافه دو درایو هارد دیسک 2 ترابایتی تضمین می کند که می توانند هر بازی را دانلود شده و آماده بازی نگه دارند. پشتیبانی از PCIe 4.0 پهنای باند کامل GeForce RTX 3090 و کارت‌های الحاقی PCIe 4.0 را با سازگاری کامل به عقب برای دستگاه‌های PCIe 3.0 باز می‌کند.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا