مایکروسافت تیمز در تلاش برای کمک به مشاغل در هر اندازه و افزودن بعد جدیدی به خدمات خود، ویژگی پرداخت جدیدی را ادغام می کند. رقبای آن، زوم و گوگل میت، در حال حاضر از گزینه های پرداخت از طریق سیستم پی پال پشتیبانی می کنند، اما نیاز به یکپارچه سازی شخص ثالث دارند.

اگرچه این طرح هنوز در مراحل اولیه توسعه بوده، مایکروسافت معتقد است برای مشاغلی که می‌خواهند یک گزینه داخلی برای درخواست پرداخت در جلسه تیمز داشته باشند مفیدتر خواهد بود. یادداشت جدیدی در نقشه راه مایکروسافت 365 می گوید:

با دریافت پول برای قرار ملاقات ها، کلاس ها یا رویدادهایی که در Teams میزبانی می کنید، کسب و کار خود را توسعه دهید. هنگامی که یک سرویس شخص ثالث را برای دریافت پرداخت‌ها وصل می‌کنید، می‌توانید درست در طول جلسه تیمز درخواست پرداخت کنید و از مشتریان بخواهید فقط با چند کلیک به شما پرداخت کنند. این ویژگی فعلا برای مشاغل ثبت شده در آمریکا و کانادا پشتیبانی می شود.

این شرکت قصد دارد فرآیند پرداخت را بدون دردسر و تنها با چند کلیک انجام دهد. به این ترتیب، هر قرار ملاقات، کلاس یا رویدادی که در مایکروسافت تیمز میزبانی می‌شود، احتمالاً شامل درخواست پرداخت است که در طول جلسه واقعی ارسال می‌شود.

همچنین، ممکن است کاربران برای دریافت پرداخت خود نیاز به اتصال با یک سرویس شخص ثالث داشته باشند. سیستم پرداخت جدید در ماه آینده راه اندازی می شود و پس از انتشار، باید برای مشاغل ثبت شده در ایالات متحده و کانادا در دسترس باشد. همچنین بر روی تمامی پلتفرم های اصلی از جمله ویندوز، macOS، اندروید و iOS در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *