سخت افزار

هواوی از پاوراستیشن iSitePower-M Mini رونمایی کرد

هواوی در اقدامی از یک پاور استیشن مناسب فضای باز در نسخه های 500 و 1000 وات ساعت با نام iSitePower-M Mini رونمایی کرده است. این پاور استیشن خاصیت Plug and Play داشته و می توان از آن برای تامین برق دستگاه‌های مختلف AC/DC مانند پلوپز، پهپاد، پنکه‌های برقی و قهوه‌ساز استفاده کرد.

در حالی که نسخه 500 وات ساعت 384 دلار قیمت داشته، نسخه با 1000 وات ساعت آن با قیمت 665 دلار در دسترس خواهد بود. این دستگاه از طراحی بدون فن و پوسته آلیاژ آلومینیوم برای دفع گرما استفاده می کند. این طراحی باعث می شود عملیات بی صدا باشد. همچنین دارای ابعاد جمع و جور و سبک وزن است که حمل و نقل آن را از یک مکان به مکان دیگر آسان می کند.

به عنوان یک نتیجه از سازگاری محصولات همه کاره، پاور استیشن را می توان در مواقع اضطراری خانگی، برای کارهای بیرون از منزل، کمپینگ در هوای آزاد، برای تامین روشنایی در شب و غیره استفاده کرد. در حالت استاندارد، این دو مدل دارای دو سوکت خروجی 220 ولت AC و یک رابط USB-C هستند که از شارژ سریع 60 واتی پیک PD3.0 پشتیبانی می‌کند. از درگاه USB-C می توان برای شارژ گجت های دیجیتالی مانند نوت بوک و تلفن همراه بدون نیاز به آداپتور شارژ استفاده کرد.

علاوه بر این، iSitePower-M Mini از پنج روش شارژ، از جمله شارژ اصلی، خودرو، Type-C، خورشیدی و شارژ مختلط (شارژر خودرو + خورشیدی / برق شهری + Type-C) پشتیبانی می‌کند. نسخه 500 وات ساعتی را می توان در 3 ساعت به طور کامل شارژ کرد در حالی که نسخه 1000 وات ساعتی را در مدت 4.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

این دستگاه دارای چندین ویژگی ایمنی مانند حفاظت در برابر اضافه ولتاژ شارژ، حفاظت در برابر ولتاژ تخلیه، حفاظت از اتصال کوتاه، حفاظت در برابر جریان بیش از حد تخلیه، حفاظت در برابر جریان اضافه شارژ و حفاظت از دما است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا