گجت و پوشیدنی

وان پلاس نورد واچ با نمایشگر 1.78 اینچی OLED معرفی شد

وان پلاس در مارس 2021 به دنیای ساعت‌های هوشمند پیوست و امروز محصول جدید را از برند مقرون به صرفه نورد معرفی کرده است. با وان پلاس نورد واچ آشنا شوید؛ یک ساعت هوشمند با صفحه نمایش بزرگ و روشن، ردیابی ورزشی و عمر باتری تا 30 روز.

نورد واچ دارای صفحه نمایش مستطیلی 1.78 اینچی AMOLED با وضوح 368 در 448 پیکسل و نرخ تجدید 60 هرتز است. این ساعت GPS مخصوص به خود را ندارد، به این معنی که فقط از طریق بلوتوث 5.2 می تواند موقعیت یابی را از گوشی هوشمند جمع آوری کند. وان پلاس این ساعت را به عنوان یک پوشیدنی یونیسکس توسعه داده و می تواند به زنان کمک کند چرخه قاعدگی ماهانه خود را پیگیری کنند. دارای سنسور ضربان قلب، مانیتور SpO2 و ردیابی خواب است.

به لطف شتاب سنج خود قادر به تشخیص خودکار فعالیت های ورزشی است و از 105 نوع تمرین پشتیبانی می کند. همچنین دارای استاندارد IP68 برای محافظت کامل در برابر گرد و غبار و آب است. بدنه ساعت از آلیاژ روی و پلاستیک و بند آن سیلیکونی است. ظرفیت باتری 230 میلی آمپر ساعت بوده که می‌تواند یک ماه با شارژ در حالت کم مصرف خود کار کند، در حالی که استقامت استفاده فعال طبق گفته وان پلاس 10 روز است. وان پلاس نورد واچ قرار است با قیمت 85 دلار در اختیار مشتریان قرار گیرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا