نرم افزار و اینترنت

آپدیت اپلیکیشن یاهو میل مدیریت دریافت‌ها و پیگیری تحویل‌ها را آسان‌تر می‌کند

یاهو به تازگی بروزرسانی جدید را برای اپلیکیشن Mail خود منتشر کرده که به کاربران کمک می کند تا دریافت ها، محموله ها، کارت های هدیه و اشتراک های “آزمایشی رایگان” را که باید تا تاریخ معینی لغو شوند، ردیابی کنند. هدف طراحی جدید آسان‌تر کردن ناوبری، با فیلترهای متنی top-of-inbox، لغو اشتراک با یک ضربه، سازمان‌دهی پیوست و موارد دیگر است.

اگر از کسانی هستید که برای آزمایش های رایگان ثبت نام می کنید، ردیاب آزمایشی رایگان می تواند کمک کند. یادآورهایی را در بالای صندوق ورودی شما قرار می دهد تا به شما اطلاع دهد که دوره آزمایشی رایگان به پایان می رسد، بنابراین می توانید بدون ترس از تاریخ، تصمیم بگیرید که آن را نگه دارید یا لغو کنید. همچنین هشدارهای ردیابی بسته به روز شده را ارائه می دهد تا به شما اطلاع دهد که بسته شما کجاست یا آماده تحویل است.

نمای جدید دیگر به شما امکان می‌دهد رسیدهای تمام سفارش‌های خود را در یک مکان ببینید، به شما کمک می‌کند هزینه‌ها را پیگیری کنید یا به راحتی بازپرداخت کنید. و در نهایت، نمای کارت هدیه تمام گیفت کارت های استفاده نشده شما را در یک مکان نشان می دهد، بنابراین می توانید قبل از انقضا از آنها استفاده کنید.

Mail همچنین دارای برخی ویژگی‌های طراحی جدید است، به‌ویژه ناوبری به‌روزرسانی‌شده بالای صندوق ورودی که به شما امکان می‌دهد بین صندوق ورودی، پیوست‌ها، یادآورهای ستاره‌دار و بهره‌وری جابه‌جا شوید. همچنین اکنون شامل لغو اشتراک با یک ضربه، گروه بر اساس فرستنده و پیام “ایمیل به خودم” است که به عنوان یادآوری ارسال کرده اید. در نهایت، یک فیلتر جدید “ضمیمه ها” وجود دارد که به شما امکان می دهد تمام پیوست های خود را بر اساس نوع (PDF، اسناد، عکس) نمایش و فیلتر کنید تا مجبور نباشید همه ایمیل ها را جستجو کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا