موبایل و تبلت

ردمی پد با تراشه هلیو G99 معرفی شد

شیائومی به تازگی تبلت جدیدی به نام ردمی پد را در بازار هند معرفی کرده است. این دستگاه دارای برخی ویژگی‌های قابل توجه برای برچسب قیمتش است، بنابراین بیایید نگاهی به قیمت، مشخصات، طراحی و موارد دیگر داشته باشیم.

غول فناوری چینی بر طراحی ردمی پد جدید تاکید کرده، به طوریکه وزن آن تنها 465 گرم است که آن را به سبک اپل آیپد ایر می کند. در پشت، دستگاه طراحی یکپارچه فلزی در پشت داشته که از آلیاژ آلومینیوم منیزیم تشکیل شده است. در قسمت عقب نیز یک ماژول دوربین در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد.

در همین حال، نمایشگر آن 10.6 اینچی IPS LCD است که می تواند بیش از 1 میلیارد رنگ را نمایش دهد. این صفحه نمایش دارای نرخ رفرش 90 هرتز با همگام سازی تطبیقی است و رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل را ارائه می دهد. این مدل همچنین دارای حداکثر روشنایی 400 نیت است. پنل آن حتی دارای گواهینامه Widevine L1 است که تضمین می کند کاربران می توانند در پلتفرم های محبوب OTT مانند Netflix به وضوح بالاتر دسترسی داشته باشند. حتی با محافظ چشم SGS و گواهینامه TUV Rheinland نیز عرضه می شود.

در زیر کاپوت، ردمی پد به یک پردازنده 6 نانومتری مدیاتک هلیو G99 مجهز شده که برای ارائه یک تجربه بازی توانا طراحی شده است. همچنین با حداکثر 6 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود که می تواند از طریق اسلات کارت microSD تا 1 ترابایت افزایش یابد. در بخش دوربین، پنل پشتی مجهز به دوربین 8 مگاپیکسلی بوده، در حالیکه پنل جلویی یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 105 درجه وجود دارد.

برای صدا، ردمی پد دارای یک اسپیکر چهارگانه است که از Dolby Atmos نیز پشتیبانی می کند. طبق یادداشت های رسمی، حتی می توان آن را با اکثر قلم ها و مدادهای خازنی شخص ثالث جفت کرد. انرژی آن توسط یک بسته باتری بزرگ 8000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. سایر ویژگی‌ها عبارتند از، پشتیبانی از بلوتوث 5.3، اتصال دو باند WiFi 5 و سیستم‌عامل اندروید 12.

ردمی پد در رنگ‌های خاکستری گرافیتی، نقره‌ای مهتابی و سبز نعنایی عرضه می‌شود. قیمت در هند از 12499 روپیه برای نسخه 3/64 گیگابایتی شروع می شود. می‌توانید گزینه میانه 4/64GB را با قیمت 14499 روپیه دریافت کنید در حالی که مدل رده بالای 6/128GB با قیمت 19999 روپیه به فروش می‌رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا