انکر امروز از پاور استیشن جدید تحت عنوان Anker 767 Powerhouse با ظرفیت 2048 وات ساعت رونمایی کرد. پاور استیشن جدید انکر، دارای باتری LiFePO4 است که تا 2400 وات خروجی دارد و دستگاه از فناوری GaN استفاده می کند. پاور استیشن Anker 767 یک دستگاه پشتیبان همه کاره است که هم در فضای باز و هم در داخل خانه مفید خواهد بود.

767 پاورهاوس برای استفاده در کمپینگ برای تامین انرژی کمپرون طراحی شده است. همچنین در هنگام قطع برق به عنوان پشتیبان برق در خانه عمل می کند. انکر می گوید 767 می تواند نیازهای اولیه برق خانه را برطرف کند. این می تواند یخچال، لپ تاپ، تلویزیون و سایر وسایل الکترونیکی خانگی را تغذیه کند. این دستگاه بزرگترین پاور استیشن قابل حمل انکر است و یک باتری اختیاری 760 Expansion نیز موجود است که ظرفیت آن را 4096 وات ساعت می‌گذارد.

Anker 767 دارای طراحی چمدان با چرخ و دسته متحرک است که قابلیت حرکت را برای دستگاه فراهم می کند. انکر در مورد وزن خالص ابزار یا ابعاد اندازه آن سخنی نگفته است. این نیروگاه دارای 12 پورت است و باتری آن با استفاده از برق شهری کمتر از دو ساعت شارژ می شود. همچنین می توانید Anker 767 را با استفاده از انرژی خورشیدی کمتر از 2.5 ساعت با پنج پنل خورشیدی 200W Anker 531 شارژ کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *