گوگل به معرفی ویژگی‌های Assistant در کنار دستگاه‌های جدید علاقه دارد، و این در مورد پیکسل 7 صادق است. در میان ارتقاءهای دیگر، گوشی جدید اکنون به شما امکان می‌دهد تماس‌های دریافتی را فقط با گفتن «silence» بی‌صدا کنید. اگر نمی‌توانید (یا نمی‌خواهید) به گوشی خود برسید، لازم نیست اجازه دهید تماس زنگ بخورد.

همچنین رونویسی را مستقیماً در پیام‌ها دریافت خواهید کرد، بنابراین نیازی به پخش یک کلیپ صوتی در اتاقی ساکت ندارید. ضبط جلسات شرکت شما نیز باید آسان تر باشد. برنامه ضبط کننده پیکسل 7 “بزودی” برچسب‌های بلندگو را برای رونویسی کلمات هر فرد به طور جداگانه ارائه می‌کند. شما متوجه خواهید شد که آیا رئیس شما یا همکارتان ایده ای را پیشنهاد کرده است.

مشخص نیست این ویژگی‌ها چه زمانی به سخت‌افزارهای غیر پیکسل می‌رسند یا خیر. گوگل گاهی اوقات آنها را به عنوان انحصاری نگه می دارد، اما معروف است که گاهی اوقات پس از چند ماه انتظار آنها را به طور گسترده در دسترس کاربران اندروید قرار می دهد. سایر بهبودهای تلفن محور ظریف تر هستند. تایپ صوتی اکنون به صورت خودکار ایموجی ها را پیشنهاد می‌کند و فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی را پشتیبانی می‌کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *