شیائومی امسال طرح نامگذاری خود را تغییر می دهد – ابتدا “Mi” را کنار گذاشت، اکنون خط CC را تغییر نام می دهد. با Xiaomi Civi، جدیدترین میان رده این شرکت آشنا شوید. در حال حاضر تنها یک مورد وجود دارد، این شرکت هنوز در مورد مدل Pro یا “e” چیزی نگفته است. و این دستگاه به اندازه Mi CC9 Pro علاقه چندانی به دوربین ندارد – هیچ سنسور 100 مگاپیکسلی یا دوربین تله 5x روی این دوربین وجود ندارد. با این حال، سیوی تأکید زیادی بر طراحی دارد.

تراشه اسنپدراگون 778G یکی از چیپست های هیجان انگیزی بوده که اخیراً عرضه شده؛ این تراشه با فرآیند 6 نانومتری TSMC ساخته شده و دارای چهار هسته بزرگ Cortex-A78 و پردازنده گرافیکی پیشرفته Adreno 642L و مودم 5G X53 (3.3 گیگابیت بر ثانیه ، همچنین Wi-Fi) می باشد. نه لایه گرافن تراشه را خنک نگه می دارد. همچنین، Adreno از Variable Rate Shading پشتیبانی کرده، که می تواند عملکرد را با حداقل افت کیفیت افزایش دهد.

شیائومی CIVI دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با لبه های خمیده و سوراخ پانچ در موقعیت بالای مرکز است. رزولوشن 1080 در2400 پیکسل و نرخ تازه سازی 120 هرتز از مشخصات این پنل می باشد. یکی از جاذبه های اصلی CIVI یک لنز 32 مگاپیکسلی Samsung GD1 است که دارای ویژگی هایی مانند فوکوس خودکار، فلاش LED نرم دوگانه و فناوری تجدید پوست است. مورد دوم برای بازسازی عیوب صورت مانند لکه ها، آکنه و غیره به یادگیری عمیق ویژگی های پوست متکی است.

دوربین پشتی شیائومی CIVI شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسل با میدان دید 120 درجه و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این گوشی از MIUI 12.5 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 استفاده می کند. از نظر طراحی، دارای شیشه AG در پشت و قاب فلزی است. این دستگاه دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین از بلندگوهای استریو با پشتیبانی Dolby Atmos و گواهینامه صوتی Hi-Res برخوردار بوده، با این حال، فقط درگاه USB-C برای هدفون های سیمی وجود دارد.

پیش فروش Xiaomi Civi در چین از امروز آغاز می شود و از 30 سپتامبر (پنجشنبه) از طریق انواع کانال های آنلاین و آفلاین در دسترس خواهد بود. هزینه پیکربندی پایه 8/128 گیگابایت 2600 یوان (400 دلار آمریکا/345 یورو/30،000 پوند) است. شما می توانید فضای ذخیره سازی را تا 36 یوان دیگر به 256 گیگابایت برسانی، مدل 12/256 گیگابایت به طور کامل 495 دلار هزینه دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *