کنسول و بازی

اپلیکیشن EA برای ویندوز بزودی جایگزین Origin می شود

تقریباً دو سال پیش بود که الکترونیک آرتز از لانچر کاملاً جدید خود برای گیمرهای رایانه، اپلیکیشن EA رونمایی کرد. در آن زمان، این شرکت گفت که برنامه جدید دسکتاپ در نهایت جایگزین مشتری Origin کلاسیک خود می شود که بیش از یک دهه است که بازی های EA را ارائه می دهد و زمان تقریباً فرا رسیده است.

اپلیکیشن EA اکنون تگ بتای باز خود را پشت سر گذاشته و EA آن را آماده برای بهترین زمان می داند. این شرکت بازه زمانی را در مورد اینکه چه زمانی Origin برای همیشه از بین خواهد رفت، ارائه نکرد، تنها گفت که کاربران فعلی به زودی دعوت خواهند شد تا این حرکت را انجام دهند. همه بازی‌ها، ذخیره‌ها و لیست دوستان به صورت خودکار منتقل می‌شوند. این شرکت در یک پست وبلاگی گفت:

اپلیکیشن EA سریع ترین و سبک ترین مشتری رایانه ما تا به امروز است. با طراحی کارآمد جدید شما به راحتی بازی ها و محتوای مورد نظر خود را پیدا کرده و بازی های مورد علاقه جدید خود را کشف خواهید کرد. با دانلود خودکار بازی و به‌روزرسانی‌های پس‌زمینه، می‌توانید مطمئن شوید که بازی‌هایتان در زمانی که هستید آماده بازی هستند.

با توجه به تعداد پلتفرم‌هایی که الکترونیک آرتز بازی‌های خود را روی آنها می‌فروشد و محبوبیت بازی متقابل، اپلیکیشن EA همچنین اتصالات حساب به سرویس‌های استیم، ایکس باکس و پلی استیشن نتورک ارائه می‌دهد. این به بازیکنان اجازه می‌دهد به دوستان خود از پلتفرم‌های دیگر بپیوندند وقتی که بازی EA را راحت‌تر انجام می‌دهند. با این حال، مشتری Origin برای پخش‌کننده‌های MacOS فعال باقی می‌ماند و برنامه جدید EA فقط در ویندوز در دسترس است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا