گجت و پوشیدنی

اپل فریمور بتای جدیدی را برای ایرپادز، ایرپادز پرو و ایرپادز مکس منتشر کرد

اپل یک فریمور بتا جدید برای ایرپادز 2، ایرپادز 3، ایرپادز پرو و ایرپادز مکس منتشر کرده است. این فریمور جدید دارای شماره نسخه 5B5040c می باشد، اما مشخص نیست که چه چیزی با این بروزرسانی جدید ارائه می شود، زیرا اپل جزئیاتی در مورد آن ارائه نکرده است.

می‌توانید فریمور بتای جدید را از مرکز توسعه‌دهنده اپل دانلود کرده و با همگام کردن آنها با آیفون و اتصال آن به مک با کابل لایتنینگ، روی ایرپادز خود نصب کنید. سپس Xcode 14 بتا را در مک اجرا کنید، به منوی Settings > Developer بروید و کلید Pre-Release Beta Firmware را در بخش تست AirPods انتخاب کنید.

OTA ظرف 24 ساعت پس از فعال شدن گزینه آزمایش پیش از انتشار تحویل داده می شود، اما به یاد داشته باشید که آیفون شما باید آخرین نسخه بتای iOS 16 را اجرا کند و مک باید آخرین نسخه بتا macOS Ventura را داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است که این به روز رسانی برای توسعه دهندگان در نظر گرفته شده و ممکن است حاوی اشکالاتی باشد که می تواند تجربه کاربر را مختل کند.

با این اوصاف، اپل اخیرا اولین به روز رسانی سیستم عامل AirPods Pro 2 را برای کسانی که در برنامه بتا ثبت نام نکرده اند، منتشر کرده است. این نسخه دارای شماره نسخه 5A377 است و با رفع اشکال و “بهبودهای دیگر” ارائه می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا