گجت و پوشیدنی

هدفون های جدید Audio-Technica مناسب برای لایو استریم

Audio-Technica از اولین هدفون های استریمینگ دنیا رونمایی کرده است. ATH-M50xSTS و ATH-M50xSTS-USB به طور خاص برای تولیدکنندگان محتوا طراحی شده اند. هر دو مدل نیازهای پخش زنده را برآورده می کنند و بر اساس هدفون مانیتور حرفه ای ATH-M50x هستند. هر دو مدل ابتدا در بازار آمریکا عرضه خواهند شد.

هدفون های Audio-Technica StreamSet از فناوری میکروفون‌های سری 20 استفاده می‌کنند تا خروجی صدای با کیفیت کامل را ارائه دهند. هدست استریم ATH-M50xSTS دارای درایورهای 45 میلی متری با دیافراگم بزرگ است و وضوح قابل توجهی را در محدوده فرکانس وسیع به ارمغان می آورد.  خروجی همچنین دارای پاسخ باس عمیق است و هر دو مدل از یک کپسول کندانسور کاردیوئید استفاده می کنند. کپسول بر روی بازوی انعطاف پذیر قرار دارد و امکان قرارگیری بهتر حتی با حرکت سر را فراهم می کند.

در هدست های StremSet دو مجموعه از ایرپدهای مجزا وجود دارد. ایرپدهای M50x خروجی صدای باکیفیتی با عایق صدا و همچنین ایرپدهای مشبک و چرمی با راحتی و قابلیت تنفس ارائه می دهند. میکروفون داخلی هدست را می توان با چرخاندن بازوی بوم در موقعیت بالا به سرعت خاموش کرد. ATH-M50xSTS دارای یک کابل دائمی 2 متری با ورودی هدفون 3.5 میلی متری و خروجی میکروفون XLR است.

ATH-M50xSTS-USB یک کابل دائمی 2 متری با اتصالات USB-A و USB-C دارد که این امر اتصال به رایانه و مک را آسان می کند. یک مبدل A/D با نرخ نمونه برداری 24 بیتی/ 96 کیلوهرتز و مدارهای جانبی وجود داشته و تنظیم صدا توسط یک صفحه روی گوشی هدفون انجام می شود. Audio-Technica ATH-Mr50xSTS دارای برچسب قیمت 199 دلار است در حالی که ATH-M50xSTS-USB قیمتی معادل 220 دلار دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا