نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت اج بزودی Workspaces و ویژگی‌های امنیتی جدید را دریافت می کند

در آوریل 2021، متوجه شدیم که مایکروسافت در حال کار بر روی ویژگی جدیدی در مرورگر اج خود به نام Workspace است. آنها به کاربر اجازه می دهند نام یک پنجره را تغییر داده و همه برگه ها را برای بعداً روی آن باز کنند.

ممکن است از نظر مفهومی شبیه Collections به نظر برسد، اما Workspace هر بار در پنجره جداگانه خود باز می شوند، بنابراین همیشه می توانید یک پنجره خاص برای تمرکز روی یک کار خاص داشته باشید. Workspace در طول جلسات مرور نیز باقی می مانند، و می توانید پنجره را ببندید و بعداً فضای کاری را دوباره باز کنید. در حالی که مایکروسافت سال گذشته Workspaceها را آزمایش می کرد، قبل از اینکه چند ماه پیش دوباره آن را اضافه کند، به طور غیرقابل توضیحی آن را از کانال های اینسایدر حذف کرد. امروز مایکروسافت آماده است تا اج Workspace را رسماً رونمایی کند.

مایکروسافت در کنفرانس Ignite 2022 خود، مدیران و سازمان‌های فناوری اطلاعات را تشویق کرده تا از طریق Edge Enterprise به Workspaceها کمک کنند. یک مزیت کلیدی که این شرکت بر آن تاکید کرده، بهبود تجربه ورود است که در آن به جای بارگیری بیش از حد یک کارمند جدید با فایل ها و URL ها، فقط می توان پیوندی به یک Edge Workspace حاوی تمام اطلاعات مورد نیاز آنها در برگه های جداگانه به آنها داد. این برگه‌ها همچنین برای کل تیمی که با آنها به اشتراک گذاشته می‌شوند، در زمان واقعی بروزرسانی می‌شوند.

مایکروسافت اساساً به متخصصان فناوری اطلاعات چند ویژگی امنیتی Edge را یادآوری کرد که اکنون به طور کلی در دسترس هستند. اینها شامل حالت امنیتی پیشرفته است که چند ماه پیش در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفت و به عنوان یک انتخاب برای موارد استفاده سازمانی در دسترس است. دیگری محافظت داخلی در برابر typosquatting است. در نهایت، در بخش دسترس‌پذیری، زیرنویس‌های زنده، پاسخ‌های فوری، و یک گوینده بهبودیافته با تجربه ناوبری بهتر به طور کلی در دسترس داریم، در حالی که رنگ‌های صفحه برای مدیریت خوانایی و کنتراست اکنون در پیش‌نمایش هستند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا