نرم افزار و اینترنت

واتس اپ ویژگی جدید “Flows” را برای خرید درون برنامه ای معرفی کرد

واتس اپ فراتر از پیامک ها و شکلک ها گسترش یافته است. این هفته، شرکت ویژگی Flows را معرفی کرد، ویژگی جدیدی که به شما امکان می‌دهد بدون ترک پنجره چت، خرید کنید. به عبارت ساده، Flows به شما امکان می دهد چیزهایی مانند بلیط قطار یا وعده های غذایی را در یک مکالمه واتس اپ خریداری کنید. اکنون کسب‌وکارها می‌توانند منوها یا فرم‌هایی را ارائه دهند که کاربران به راحتی می‌توانند برای خرید به آن‌ها پیمایش کنند.

واتس‌اپ قصد دارد در هفته‌های آینده Flow را برای کسب‌وکارهایی که از پلتفرم تجاری خود استفاده می‌کنند راه‌اندازی کند. در ابتدا، این سرویس در هند آغاز خواهد شد. کاربران در آنجا می‌توانند مواردی را به سبد خرید اضافه کنند و از چندین گزینه پرداخت مانند کارت‌های UPI، بدهی و اعتباری استفاده کنند. برای اطمینان از تراکنش‌های ایمن، واتس‌اپ با Razorpay و PayU همکاری می‌کند.

یک ویژگی تأیید جدید به نام “Meta Verified” نیز در دست ساخت است. این یک نشان اعتماد برای کسب‌وکارهایی فراهم می‌کند که ثابت می‌کنند قانونی هستند. شرکت‌های تأیید شده امتیازاتی مانند صفحه وب قابل تنظیم واتس اپ و پشتیبانی چند دستگاهی دریافت می‌کنند. با این حال، این ویژگی هنوز در حال آزمایش است و هنوز در پلتفرم تجاری موجود نیست. هدف Flows ساده کردن زندگی شما با ترکیب چت و خرید در یک تجربه روان است. این فقط یک راحتی نیست؛ این یک روش کاملاً جدید برای انجام تجارت از طریق برنامه ای است که عمدتاً برای پیام رسانی شناخته شده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا