نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت از آپدیت های جدید Power Automate و AI Builder رونمایی کرد

در کنفرانس مجازی Ignite سال گذشته، مایکروسافت یک سازنده هوش مصنوعی پیشرفته – شامل ادغام با سایر سرویس‌ها – و همچنین قالب‌های جدید برای Power Automate را معرفی کرد. در همین حال، اخیراً، این غول فناوری قابلیت استفاده از اتوماسیون فرآیند روباتیک بدون مراقبت (RPA) را به Power Automate نیز معرفی کرده است.

امروز، به عنوان بخشی از رونمایی از ویژگی در Ignite 2022، مایکروسافت بروزرسانی‌هایی را برای هر دو سرویس فوق‌الذکر و همچنین در دسترس بودن عمومی برای محیط‌های مدیریت شده اعلام کرد. برای شروع، اتوماسیون در Power Automate اکنون کاربران را قادر می‌سازد تا آنچه را که می‌خواهند خودکار کنند از طریق زبان طبیعی توصیف کنند تا جریان‌ها را کارآمدتر و دقیق‌تر بسازند. یک گزینه جدید برای ساده کردن این فرآیند ایجاد در پیش نمایش است. علاوه بر این، بهبودهایی که بار دیگر بر RPA متمرکز شده است به شرح زیر توصیف شده است:

  • یک کیت شروع خودکار CoE برای کمک به شرکت ها برای ایجاد این روش با سهولت بیشتر؛ در کنار این، مایکروسافت در حال عرضه یک کیت تاییدیه کسب و کار جدید است. هر دو به روز رسانی به طور کلی در دسترس هستند.
  • Power Automate عبارات با مثال روشی جدید برای تولید عبارات هنگام ایجاد جریان های ابری است، به ویژه در مورد تغییر شکل داده ها؛ کاربران می‌توانند نمونه‌ای از نحوه بازگشت داده‌هایشان به یک جریان ارائه دهند و عبارات پیشنهادی با استفاده از Al برای اعمال عبارت پیشنهادی به جریان ابری خود تولید می‌کنند. این به روز رسانی در پیش نمایش است.
  • ادغام Native Power Automate در اکسل به کاربران امکان می دهد به منوی Automate و الگوهای خاص اکسل برای اتوماسیون دسترسی داشته باشند و در عین حال کار را در همان منوی Excel نگه می دارند. این بروز رسانی در پیش نمایش است.

با حرکت به سمت دیگر این بخش، AI Builder پیشرفت‌هایی را برای پردازش اسناد هوشمند به نمایش می‌گذارد و این سرویس را قادر می‌سازد تا یک حلقه بازخورد برای آموزش مجدد مدل‌ها برای دقت بهتر در صورت نیاز داشته باشد. همچنین یک نوع سند جدید – Unstructured Docs – وجود دارد که می تواند برای استخراج داده از چنین اسنادی استفاده شود، در حالی که یک ویژگی استخراج چند جدولی که از اسناد ساختاریافته و بدون ساختار پشتیبانی می کند نیز معرفی شده است.

پشتیبانی زبان اضافی گسترش یافته، و حالا با افزایش شمارش تا 164 برای تشخیص متن و 9 برای متن دست نویس همراه بوده است. در نهایت، Managed Environments for Power Platform به سمت دسترسی عمومی حرکت می‌کند و کنترل دقیق‌تری را برای مدیران فناوری اطلاعات برای مدیریت راه‌حل‌های کم‌کد در مقیاس، با ویژگی‌هایی مانند خلاصه اعلان‌های هفتگی، محدودیت‌های اشتراک‌گذاری، و یک فرآیند فعال‌سازی ساده از طریق مرکز مدیریت ارائه می‌کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا