کنسول و بازی

Xbox Cloud Gaming به هدست های متا Quest VR می آید

امروز در جریان رویداد Meta Connect، این شرکت علاوه معرفی هدست واقعیت مجازی Meta Quest Pro، چند شگفتی دیگر نیز داشت. یکی از این موارد حضور مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا برای اعلام همکاری جدید با متا بود.

پس از دستیابی به رایانه ، کنسول ها، دستگاه های تلفن همراه، تلویزیون ها و موارد دیگر، پلتفرم استریم بازی های ابری مایکروسافت اکنون ورودی واقعیت مجازی را هدف قرار داده است. متا و مایکروسافت امروز اعلام کردند که Xbox Cloud Gaming به فروشگاه Meta Quest می آید و سرویس بازی را به خط هدست های Quest ارائه می دهد.

در حالی که جزئیات در حال حاضر ناچیز است، پس از فعال شدن سرویس، کاربران Quest می‌توانند صدها بازی کنسول Xbox Cloud Gaming را در یک صفحه نمایش دو بعدی پیش‌بینی‌شده در حالی که در واقعیت مجازی هستند بازی کنند. این شبیه به یک تجربه تئاتر است که از قبل در VR امکان پذیر است، اما این تجربه به طور خاص برای اجرای بازی های استریمینگ است. کاربران برای استفاده از این ویژگی به اشتراک Xbox Game Pass Ultimate و یک کنترلر ایکس باکس نیاز دارند. تاریخ عرضه امروز اعلام نشده و جزئیات بیشتر متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا