لپ تاپ

مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ 5 با طراحی تازه معرفی کرد

پس از یک سال و نیم حضور در بازار، اکنون مایکروسافت خط اصلی لپ تاپ خود را با معرفی سرفیس لپ تاپ 5 بروزرسانی کرد. این دستگاه در دو نسخه 13.5 و 15 اینچی با قیمت هایی که به ترتیب از 1000 دلار و 1200 دلار شروع شده، در دسترس خواهند بود. همانطور که گفته شد، تغییرات زیادی برای سرفیس لپ تاپ 5 وجود ندارد، زیرا این بار، به جای پشتیبانی از هر دو پردازنده اینتل و AMD، کل خط بر اساس پلتفرم Evo اینتل خواهد بود. این بدان معناست که علاوه بر پردازنده‌های جدید نسل دوازدهم، از تاندربولت 4 و وای فای 6 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

دیگر افزوده‌های جدید شامل صفحه‌نمایش PixelSense به روز شده است که اکنون با پشتیبانی از Dolby Vision IQ ارائه می‌شود و مدل‌های 13.5 و 15 اینچی دارای همان وضوح‌های 2256 در 1504 پیکسل و 2496 در 1664 پیکسل با نسبت 3:2 هستند. در حالی که نمای بیرونی سرفیس لپ‌تاپ 5 تا حد زیادی بدون تغییر است، مایکروسافت نسخه‌ای را که با آلکانترا عرضه می‌شود در عرشه خود نگه داشته و در عین حال یک گزینه رنگ سبز مریم گلی جدید را به ترکیب اضافه کرده است.

مشخصات عمومی تا 32 گیگابایت رم، 1 ترابایت فضای ذخیره سازی و گرافیک یکپارچه اینتل Iris Xe است. همچنین برخی از ویژگی‌های سنتی مانند دوربین IR برای ورود به سیستم Windows Hello (به همراه وب‌کم 720p)، میکروفون‌های میدان دور دوگانه و بلندگوهای Omnisonic با Dolby Atmos را دریافت می‌کنید. عمر باتری نیز کاملاً مشابه به نظر می رسد و مایکروسافت وعده حداکثر 18 ساعت با شارژ نسخه 13 اینچی سرفیس لپ تاپ 5 یا 17 ساعت برای مدل 15 اینچی داده است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا