نرم افزار و اینترنت

سامسونگ از رابط کاربری One UI 5.0 رونمایی کرد

پس از هفته‌ها آزمایش بروزرسانی فریمور One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 از طریق چند نسخه بتا در بازارهای منتخب، سامسونگ سرانجام در SDC22 نسخه جدید One UI را معرفی کرد. رابط کاربری جدید این غول فناوری کره ای آماده خروج از «مرحله بتا» است.

تاکنون، سامسونگ چهار بروزرسانی بتای One UI 5.0 را برای سری گلکسی S22 در چند بازار منتشر کرده است.  مشخص نیست که برنامه بتا جدیدترین رابط کاربری سامسونگ دقیقاً از چه تاریخی پایان خواهد یافت. بنابراین نمی‌دانیم که نسخه چهارم بتا One UI 5.0 آخرین آپدیت بوده است یا خیر. با تمام این اوصاف اما سامسونگ تصمیم گرفت تا رابط کاربری جدید خود را به طور رسمی در کنفرانس توسعه دهندگان خود معرفی کند. کاربران گلکسی S22 در سراسر دنیا، به زودی می‌توانند رابط کاربری جدید One UI 5.0 را دریافت کنند.

پنجمین نسخه One UI یکی از مورد انتظار ترین رابط کاربری ها در سال جاری میلادی بود. این رابط کاربری جدید، تغییراتی را به همراه خواهد داشت. هم اکنون امکانات سفارشی سازی «صفحه قفل یا همان لاک اسکرین» با الهام از ماژول LockStar Good Lock بسیار بیشتر شده است. همچنین امکان سفارشی سازی نوتیفیکیشن ها بهتر شده و انیمیشن ها نیز بهبود هایی را تجربه کرده اند. هم اکنون شما می‌توانید افکت هایی را برای مخاطبین خود (در اپلیکیشن Contact) اعمال کنید.

در SDC، سامسونگ تأیید کرد که بروزرسانی One UI 5.0 برای خروج از مراحل بتا و عرضه عمومی برای گلکسی S22 در اواخر این ماه برنامه‌ریزی شده است. تقریباً در اواسط ماه اکتبر هستیم، بنابراین زمان زیادی طول نخواهد کشید تا همه ما بتوانیم از این به‌روزرسانی جدید لذت ببریم.

منبع
sammobile
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا