لپ تاپ

تبلت جان سخت دل Latitude 7230 Rugged Extreme رونمایی شد

دل جدیدترین تبلت جان سخت خود را با نام Latitude 7230 Rugged Extreme رونمایی کرده است. این یک تبلت مدرن و مستحکم ویندوزی بوده که برای پاسخگویی به نیازهای کارگرانی که به چیزی قابل اعتماد و بادوام نیاز دارند، طراحی شده است.

دوام این تبلت در برابر افتادن تا 4 فوت آزمایش شده و می تواند در برابر دمای بین  منفی 20 درجه فارنهایت تا 145 درجه فارنهایت مقاومت کند، بنابراین در شرایط آب و هوایی شدید زنده می ماند. همچنین دارای استاندارد IP65 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است و حتی اگر به این نوع ایمنی نیاز دارید، می‌توانید گواهینامه استفاده در مکان‌های خطرناک را نیز دریافت کنید. دل آن را “سبک ترین و قدرتمندترین تبلت 12 اینچی کاملا مقاوم در بازار” می نامد که وزن آن از 2.78 پوند شروع می شود.

دل Latitude 7230 Rugged Extreme نیز با برخی ارتقاءهای بزرگ در زیر کاپوت همراه است. چند سالی از آخرین مدل این سری می‌گذرد، و این مدل جدید با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core عرضه می‌شود. همچنین می توانید لپ تاپ را با حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5 و 2 ترابایت حافظه SSD پیکربندی کنید. علاوه بر این، تبلت جدید Latitude 7230 Rugged Extreme دارای دو باتری قابل تعویض گرم است. زمانی که تبلت در حال استفاده است، می‌توانید به راحتی یکی از باتری‌ها را جدا کرده و تعویض کنید. باتری‌های دوتایی نیز می‌توانند تا 20 ساعت با شارژ دوام بیاورند، بنابراین مجبور نیستید آن‌ها را زیاد عوض کنید.

طبق گفته دل، صفحه نمایش نیز ارتقاء اساسی داشته و از نسبت تصویر 16:9 به فرمت بلندتر 16:10 می رسد، که به آن بزرگ ترین سطح صفحه نمایش را در تبلت های 12 اینچی مقاوم می دهد. به‌علاوه، اکنون این پنل حتی روشن‌تر است و به 1200 نیت روشنایی برای دید عالی در فضای باز می‌رسد، و حتی می‌توانید از آن با دستکش استفاده کنید. همچنین یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی با پشتیبانی از Windows Hello، به‌علاوه یک دوربین 11 مگاپیکسلی ارتقا یافته در پشت، شامل فلاش برای استفاده در محیط‌های تاریک نیز وجود دارد.

بخشی از جذابیت این تبلت این است که پیکربندی بسیار بالایی نیز دارد. مجموعه ای از پورت های ثابت شامل دو پورت تاندربولت 4، یک پورت USB Type-A، جک هدفون، کارت خوان میکرو اس دی و اسلات نانو سیم کارت ارائه می شود. اما می‌توانید چند درگاه توسعه با انتخاب‌هایی برای USB Type-A یا HDMI در سمت راست و RJ45 Ethernet، مینی سریال RS-232 یا یک اسکنر بارکد در لبه بالایی دریافت کنید. این بسط‌ها قابل تعویض هستند، بنابراین می‌توانید چندین بار دریافت کنید و در صورت نیاز آنها را تعویض کنید. همچنین یک کارت خوان اختیاری هوشمند وجود دارد.

در مورد اتصال بی سیم، البته، این تبلت دارای پشتیبانی از Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 و همچنین اتصال سلولار اختیاری است. می توانید آن را با مودم Qualcomm Snapdragon X20 LTE دریافت کنید یا برای پشتیبانی از 5G به یک مودم Snapdragon X55 ارتقا دهید. این دستگاه همچنین FirstNet Ready برای دسترسی اولویت به خدمات اضطراری است. Dell Latitude 7230 Rugged Extreme تا پایان سال در دسترس خواهد بود و قیمت آن نزدیک به تاریخ عرضه اعلام خواهد شد.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا