گجت و پوشیدنی

معرفی ساعت Amazfit Falcon با عمر باتری 14 روزه و ویژگی های هوش مصنوعی

هفته گذشته، ساعت هوشمند Amazfit Falcon لو رفت و الگوریتم آموزشی هوشمند خود به نام Zepp Coach را فاش کرد. اکنون، این برند رسماً Amazfit Falcon را در چندین بازار جهانی معرفی کرده است. بنابراین، بیایید نگاهی دقیق به تمام ویژگی ها و مشخصات آن بیندازیم.

ساعت هوشمند با در نظر گرفتن دوام ساخته شده، زیرا دارای صفحه نمایش شیشه ای از جنس تیتانیوم و کریستال یاقوت کبود است. صفحه نمایش دستگاه 1.28 اینچی AMOLED با وضوح 416 در 416 پیکسل و روشنایی تا 1000 نیت می باشد. عایق رطوبتی 20ATM آن را به همراه خوبی برای شنا تبدیل می کند.

همانطور که در بالا ذکر شد، ساعت هوشمند دارای یک الگوریتم آموزشی هوشمند به نام Zepp Coach است. این الگوریتم توصیه های تمرینی مبتنی بر هوش مصنوعی را بر اساس فیزیک و تجربه شما با هدف بهبود عملکرد و شناسایی بیش تمرینی ارائه می دهد، 150 حالت ورزشی و تمرین وجود دارد که ممکن است ثبت شوند، و Falcon را می توان با بلوتوث به لوازم جانبی تناسب اندام اضافی مانند کمربند ضربان قلب متصل کرد.

وقتی در حالت ورزشی هستید، نمایشگر همیشه روشن است، بنابراین برای نظارت بر آمار تمرین خود نیازی به بیدار کردن ساعت ندارید. می‌توانید هدفون‌های بی‌سیم را به دستگاه خود متصل کنید تا از حالت پخش ورزشی برای دریافت داده‌ها یا پخش موسیقی ذخیره‌شده محلی (4 گیگابایت حافظه داخلی) استفاده کنید. با پشتیبانی از چندین سیستم موقعیت یاب ماهواره ای و ردیابی GPS دو بانده، می توانید به درستی حرکت کنید و هنگام ورزش در خارج از منزل، مسیرها را دریافت کنید.

علاوه بر این، می توانید داده های تمرین خود را با برنامه هایی مانند Adidas Running، Apple Health و Strava متصل کنید. خواب، ضربان قلب، اکسیژن خون و نظارت بر سطح استرس همگی در ویژگی‌های سلامت این پوشیدنی گنجانده شده‌اند. به گفته آمازفیت، با استفاده منظم، باتری 500 میلی آمپری با یک بار شارژ می تواند تا 14 روز دوام بیاورد. امازفیت فالکون را با قیمت 499.99 دلار در ایالات متحده عرضه کرده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا