فناوری

پایان فعالیت سرویس HMD Connect در ماه 15 دسامبر

همانطور که می دانید، سرویس HMD Connect در اوایل سال 2020 راه‌اندازی شد و ارتباط ماندن در رومینگ را آسان کرد؛ کاربران می‌توانند بین گزینه‌های سیم‌کارت و eSIM و برنامه‌های داده 14 روزه برای 120 کشور یکی را انتخاب کنند.

اکنون HMD بی سر و صدا فاش کرد که Connect در حال خاموش شدن است. این سرویس در 15 دسامبر سال جاری کار خود را متوقف می کند، به این معنی که دسترسی به برنامه های داده ای که هنوز فعال بودید را از دست خواهید داد. این شرکت پس از 15 نوامبر فروش طرح های داده را متوقف می کند، بنابراین اگر در یکی دو ماه آینده برنامه ریزی کرده اید به خارج از کشور سفر کنید، همچنان می توانید یک طرح داده را انتخاب کنید. هر اعتباری که پس از 15 دسامبر باقی مانده باشد، بازپرداخت خواهد شد.

از نظر ظاهری، HMD Mobile همچنان فعال خواهد بود، اما این یک اپراتور MVNO مستقر در بریتانیا (و پوشش سفرهای اتحادیه اروپا) است. از آنجاکه HMD دارای خدمات اتصال سازمانی است، به نظر می رسد که آنها نیز تحت تاثیر قرار نگرفته اند. برای مثال، HMD Connect Pro برنامه‌های داده رومینگ را برای دستگاه‌های اینترنت اشیا در بیش از 180 کشور و 600 شبکه تلفن همراه ارائه می‌کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا