پس از سال‌ها تمرکز صرف بر روی ویندوز 11، مایکروسافت نظر خود را تغییر داد و شروع به افزودن ویژگی‌های جدید به ویندوز 10 کرد، یک سیستم عامل قدیمی و در عین حال هنوز پشتیبانی می‌شود. یکی از اولین موارد اضافه شده، ویجت آب و هوای بازطراحی شده در صفحه قفل بود. اکنون، این شرکت ویجت های بیشتری را برای کاربران ویندوز 10 ارائه می دهد.

آخرین بیلد ویندوز 10 از کانال پیش‌نمایش نسخه حاوی یک شناسه ویژگی مخفی است که وقتی روشن می‌شود، ویجت‌های بیشتری را در کنار پیش‌بینی آب‌وهوا اضافه کرده و آن را بیشتر شبیه یک صفحه اصلی MSN می‌کند. ویجت‌های جدید شامل ترافیک، ورزش، سهام و سایر مواردی است که می‌توانید در بخش اخبار و علایق بیابید. هر ویجت دارای پیوند “See more” است که طبیعتاً وب سایت MSN را باز می کند.

علاوه بر افزودن ویجت‌های بیشتر، بیلد 19045.4235 تاری را به پس‌زمینه ویجت‌ها اضافه می‌کند و فونت پیش‌فرض را تغییر می‌دهد تا همه چیز با بقیه رابط کاربری بیشتر به نظر برسد. مایکروسافت هنوز به روز رسانی لاک اسکرین ویندوز 10 را اعلام نکرده، بنابراین جزئیات دقیق ناشناخته باقی مانده است. با این حال، اگر آخرین Release Preview build ویندوز 10 (KB5035941، 19045.4235) را اجرا کنید، می‌توانید ابزارک‌های جدید را بدون انتظار برای اعلام رسمی امتحان کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *