سامسونگ به تازگی اپلیکیشن جدیدی به نام Camera Assistant را راه اندازی کرده که برای گوشی های هوشمند گلکسی منتشر شده است. اپلیکیشن جدید بخشی از مجموعه اپلیکیشن های شخصی سازی Good Lock این شرکت بوده که هدف آن بهبود تجربه کاربر است.

هدف ارائه Camera Assistant ویژگی های پیشرفته در حین استفاده از دوربین گوشی گلکسی است. این به بهبود شخصی سازی کاربران با حالت خودکار دوربین کمک می کند. از هم‌اکنون، این اپلیکیشن در مناطقی مانند هند، کره جنوبی و برخی بازارهای دیگر از طریق فروشگاه گلکسی در دسترس است. علاوه بر این، این برنامه همچنین این امکان را به کاربران می دهد که HDR خودکار را غیرفعال یا فعال کنند.

جدای از این، کاربران گوشی گلکسی همچنین می توانند انتظار داشته باشند که هنگام عکاسی از سوژه هایی که از کاربر دور هستند، شاهد بافت نرم عکس و حتی تعویض خودکار لنز باشند. نکته قابل توجه، برنامه جدید دستیار دوربین همچنین به شما امکان می دهد حتی زمانی که از حالت عکس استفاده می کنند، فیلم بگیرید. کاربران حتی می توانند دکمه شاتر را برای شروع ضبط فیلم نگه دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های اضافه شده به دستیار دوربین، گزینه Quick Shot است که به شما امکان می دهد تاری حرکت را در تصاویر ثابت کاهش دهید.

اگرچه، سامسونگ اعلام کرد که ممکن است با استفاده از این ویژگی، کیفیت تصویر کمی کاهش یابد. اما، باید به گرفتن بهتر سوژه های متحرک سریع مانند حیوانات خانگی کمک کند. با استفاده از این برنامه جدید، نیازی به هیچ گونه راه اندازی نیست، زیرا اساساً تعدادی گزینه جدید را در تنظیمات دوربین گوشی گلکسی فعال می کند که کاربران می توانند بر اساس نیاز خود تغییر دهند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *