اکنون بیش از یک ماه است که مایکروسافت شروع به انتشار عمومی بروزرسانی ویژگی ویندوز 11 22H2 کرده است و حدود یک هفته پیش، این شرکت صفحه پشتیبانی پردازنده به روز شده را برای بروزرسانی جدید 22H2 منتشر کرد.

اگرچه سیستم مورد نیاز ویندوز 11 از زمان انتشار اولیه 21H2 (بسیار) تغییر نکرده، با این حال مایکروسافت لیست جداگانه ای از پردازنده ها را به طور انحصاری برای ویندوز 11 22H2 اضافه کرده است. بنابراین اگر کسی امیدوار است که سخت افزار پشتیبانی نشده آنها به طور ناگهانی در لیست پشتیبانی ظاهر شود، این اتفاق نمی افتد!

اما صرف نظر از این، درست مانند نسخه 21H2، کاربران ویندوز 11 22H2 را روی سیستم‌های پشتیبانی‌نشده اجرا می‌کنند. برخی از کاربران حتی آنقدر تحت تأثیر سخت افزار قدیمی خود قرار گرفتند که حتی اظهار داشتند “مانند جادو اجرا می شود”. با این حال، این لیست قدیمی نیست زیرا SKUهای پردازنده جدید اضافه شده اند. از جمله این پردازنده‌های نسل سیزدهم Raptor Lake-S اینتل است که در پایان ماه گذشته عرضه شد. در سمت AMD، پردازنده‌های دسکتاپ سری Ryzen 7000 اضافه شده‌اند.

شما می توانید لیست به روز شده پردازنده های پشتیبانی شده اینتل و AMD برای ویندوز 11 22H2 را مشاهده کنید. بروزرسانی برای تراشه های کوالکام نیز انجام شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *