نرم افزار و اینترنت

گوگل در اوایل سال 2023 به پشتیبانی از کروم در ویندوز 7 و 8.1 پایان می دهد

گوگل اعلام کرده است که اوایل سال آینده به پشتیبانی از کروم در ویندوز 7 و ویندوز 8.1 پایان می دهد. کروم 110 که برای انتشار در 7 فوریه برنامه ریزی شده، روی هیچ یک از سیستم عامل ها کار نخواهد کرد. همچنان می‌توانید از نسخه‌های قدیمی‌تر کروم در ویندوز 7 و 8.1 استفاده کنید، اما دیگر نمی‌توانید بیلدهای جدیدتر را نصب کنید، که شامل ویژگی‌های جدید و به‌روزرسانی‌های امنیتی است.

گوگل پیشنهاد کرد برای ادامه دریافت بروزرسانی‌های کروم، دستگاه خود را به ویندوز 10 یا 11 ارتقا دهید. این ممکن است برای کسانی که سیستم‌هایشان از نسخه‌های جدیدتر سیستم‌عامل مایکروسافت پشتیبانی نمی‌کند، کسب‌وکارهایی که هنوز در ویندوز 7 یا 8.1 گیر کرده‌اند و افرادی که توانایی خرید رایانه جدید را ندارند، دشوار باشد.

با این حال، گوگل مجبور شد پشتیبانی خود را در مقطعی کاهش دهد. این شرکت اشاره کرد که جدول زمانی آن با پایان دادن به پشتیبانی گسترده مایکروسافت از ویندوز 7 یا ویندوز 8.1 در 10 ژانویه مطابقت دارد. با این حال، همانطور که مشخص است، گوگل بیشتر از زمان برنامه ریزی شده از کروم در ویندوز 7 پشتیبانی می کند. قبلاً گفته بود که ارائه بروزرسانی‌های کروم برای سیستم‌عامل را در سال 2021 و سپس امسال متوقف می‌کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا