نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت اج 100 منتشر شد: پیش نمایش PDF و محافظت یکپارچه حافظه

گوگل کروم 100 چند روز پیش با لوگوی جدید در دسترس عموم (GA) قرار گرفت و اکنون زمان آن رسیده است که مایکروسافت اج به همان شماره نسخه برسد. بدون لوگوی به روز شده اج 100 اکنون با بهبودهایی در نحوه مدیریت فایل‌های PDF و همچنین برخی از محافظت‌ها در برابر آسیب‌پذیری‌های مبتنی بر حافظه، GA را ارائه کرده است.

مایکروسافت پنج به روز رسانی قابل توجه ویژگی را در یادداشت های انتشار برجسته کرده است. البته اولین مورد این است که مرورگر اکنون یک رشته سه رقمی User-Agent را ارسال می کند. این شرکت خاطرنشان کرده که این ممکن است باعث خرابی وب‌سایت‌های خاصی با تجزیه‌کننده‌های باگ شود، بنابراین گزینه‌ای در edge://flags وجود دارد که شماره نسخه اصلی را به جای اینکه به 100 برود، به ۹۹ تبدیل کند.

دوم، باز کردن برخی از URLها برای سرویس‌های Microsoft 365 مانند SharePoint و OneDrive، برنامه‌ها را مستقیماً برای سازمان‌هایی راه‌اندازی می‌کند که از فعال‌سازی پروتکل برنامه Microsoft 365 در سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری مورد اعتماد مایکروسافت استفاده می‌کنند. مدیران فناوری اطلاعات می توانند از خط مشی هایی برای کنترل این رفتار استفاده کنند.

یکی دیگر از پیشرفت ها مربوط به حفظ یکپارچگی حافظه با محافظت از تماس های غیرمستقیم به آن است. این یک پیشرفت برای محافظت از پشته های سخت افزاری است که فقط در ویندوز 8 به بعد در دسترس است. اگرچه اینها همه پیشرفت‌های مرتبط با امنیت نیستند، اج 100 همچنین دارای به‌روزرسانی‌های امنیتی برای 9 CVE است.

در نهایت، دو به روز رسانی مربوط به نحوه مدیریت فایل های PDF توسط مرورگر وجود دارد. اج 100 می تواند از یک PDF reader سبک وزن برای پیش نمایش فایل ها استفاده کند. با فایل های PDF در اوت لوک دسکتاپ و فایل های PDF محلی در File Explorer کار می کند. همچنین می‌توانید از یک خط‌مشی برای فعال کردن اعتبارسنجی امضاهای دیجیتال در فایل‌های PDF بدون استفاده از ادغام شخص ثالث استفاده کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا