امنیت

دوربین امنیتی جدید Arlo Pro 5S 2K معرفی شد

Arlo دوربین امنیتی Pro 5S 2K جدید خود را معرفی کرده است که ویژگی هایی مانند Wi-Fi دو بانده برای اتصال همه کاره، زاویه دید 160 درجه، وضوح 2K با HDR، نورافکن و آژیر داخلی و باتری 30 درصد بهتر نسبت به Pro 4 قبلی را ارائه می کند. قیمت این دوربین جدید 250 دلار اعلام شده است

دوربین جدید همچنین به لطف فناوری بی سیم SecureLink رمزگذاری شده این شرکت می تواند به طور ایمن به سیستم امنیتی خانه جدید Arlo که در نمایشگاه CES در اوایل سال جاری معرفی شد، متصل شود. سیستم امنیتی کامل آن دارای یک کی پد است که به عنوان حسگر حرکت عمل می کند و به صورت بی سیم با واحدهای حسگر همه کاره صحبت می کند و می تواند درها و پنجره های باز، حرکت، نشت آب، نور، تغییرات دما را تشخیص دهد.

بسته استارت دارای کی پد، خدمات 30 روزه و دو سنسور با قیمت 199.99 دلار است، در حالی که بسته “step up” سه سنسور دیگر (در مجموع پنج سنسور) به استارت و یک علامت یارد به قیمت 299.99 دلار اضافه می کند. Arlo همچنین در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک برنامه امن به روز شده مجهز به یک رابط کاربری به روز است، که به شما امکان می دهد امنیت خانه و دوربین های خود را از طریق تلفن خود نظارت کنید و یک مرکز پاسخ اضطراری پیشرفته ارائه می دهد که به شما امکان می دهد در مواقع بحران از پرسنل اورژانس درخواست کنید. دوربین Pro 5S 2K را می توان از طریق Google Assistant و IFTTT نیز کنترل کرد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا