امنیت

1Password بزودی از رمزهای عبور به نفع کلیدهای عبور صرف نظر می کند

1Password از تابستان امسال به صورت all-in روی کلیدهای عبور (passkeys) وارد می شود، زیرا این شرکت امروز اعلام کرد که کاربرانش به زودی گزینه استفاده از لاگین های بدون رمز عبور را خواهند داشت. این اقدام به دنبال پشتیبانی گوگل و اپل از کلید عبور از سال گذشته صورت گرفت.

کلیدهای عبور می توانند با ارائه کلیدهای دیجیتال منحصر به فرد ذخیره شده به صورت محلی در دستگاه شما، جایگزین رمزهای عبور شوند. در صورت نقض داده ها یا تلاش های فیشینگ، آنها بسیار کمتر در معرض سرقت قرار دارند و می توانند با امنیت بیومتریک دستگاه شما – از جمله اثر انگشت و ورود به سیستم صورت – ادغام شوند. پشتیبانی از رمز عبور 1Password مانند کلیدهای مخفی، بر روی همان پایه امنیتی ساخته شده و پلتفرم های کدهای بازیابی طولانی به عنوان یک گزینه ورود مجدد ایجاد می کنند.

این شرکت در یک پست وبلاگی گفت: “تمام چیزی که برای ورود به 1Password، باز کردن قفل خزانه‌های خود و دسترسی ایمن به داده‌هایتان نیاز دارید، کلید عبور شماست. سایت‌ها و سرویس‌های بیشتری هر هفته به پشتیبانی از رمز عبور اضافه می‌کنند، اما چه در صف اول استفاده از آنها باشید، چه برای مدتی طولانی‌تر به گذرواژه‌ها اعتماد کنید، ما شما را تحت پوشش قرار می‌دهیم.”

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا