نرم افزار و اینترنت

انتشار آپدیت جدید فایرفاکس با هدف رفع مشکل هنگام پخش رسانه

پس از یک به روز رسانی جزئی برای رفع اشکالات فایرفاکس در ویندوز 11، موزیلا به روز رسانی دیگری را با اصلاحات بیشتر منتشر کرد. نسخه 106.0.4 اکنون در کانال Release برای دانلود در دسترس است و مشکلات خرابی در هنگام پخش رسانه را حل می کند.

با توجه به یادداشت‌های انتشار موجود در اسناد رسمی، فایرفاکس 106.0.4 مشکل نادری را که باعث خرابی هنگام پخش ویدیوهای محافظت شده با DRM می‌شود، برطرف می‌کند. خرابی دیگری ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که کاربران به آدرس about:support and trigger device reset می‌روند – نسخه 106.0.4 این اشکال را نیز برطرف می‌کند. در نهایت، آخرین نسخه فایرفاکس مشکل طرح بندی شکسته ورودی تاریخ را هنگام تغییر نوع حل می کند.

فایرفاکس آخرین نسخه را به صورت خودکار نصب می کند، اما کاربران می توانند با رفتن به Help > About Firefox مرورگر را به اجبار به روز کنند. همچنین، می توانید فایرفاکس 106.0.4 را با استفاده از نصب کننده از وب سایت رسمی دانلود و نصب کنید. موزیلا در حال بررسی گسترش پشتیبانی از فایرفاکس در ویندوز 7 است.

مایکروسافت به زودی این برنامه را با ارائه پشتیبانی گسترده از سیستم عامل 13 ساله خود پایان می دهد و توسعه دهندگان کروم نیز آماده می شوند تا عرضه را کنار بگذارند تا ویندوز 7 برای همیشه غرق شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا