نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت ماشین های مجازی رایگان ویندوز 11 22H2 را منتشر کرد

توسعه دهندگانی که می خواهند شروع به نوشتن اپلیکیشن برای ویندوز 11 کنند یا فقط کاربران عادی که کنجکاو هستند آخرین سیستم عامل مایکروسافت را ببینند، می توانند ماشین های مجازی رسمی ارائه شده توسط مایکروسافت را به صورت رایگان دانلود کنند.

این شرکت بار دیگر ماشین های مجازی پر از ابزارهای توسعه دهنده خود را به روز کرده است و به کاربران امکان دسترسی به Windows 11 2022 Update، Visual Studio 2022، WSL و سایر ابزارها را می دهد. شایان ذکر است که ماشین های مجازی مبتنی بر ویندوز 11 مایکروسافت کاملا رایگان نیستند. شما می توانید تا 10 ژانویه 2023 بدون هیچ هزینه ای از آن ماشین های مجازی استفاده کنید.

پس از آن تاریخ، مایکروسافت از شما می خواهد که ویندوز را مانند هر ماشین مجازی یا نصب لوکال دیگری فعال کنید (می توانید آن را با یک کلید اصلی فعال کنید و به استفاده از آن ادامه دهید). با این حال، دو ماه کافی است تا توسعه دهندگان با موارد زیر آشنا شوند:

  • Windows 11 Enterprise SKU (Evaluation)
  • Visual Studio 2022 Community Edition با UWP، .NET Desktop، Azure و Windows App SDK برای بارهای کاری C#
  • Windows Subsystem for Linux 2 with Ubuntu pre-installed
  • Windows Terminal
  • Developer Mode

ماشین های مجازی رسمی ویندوز 11 در چهار نوع برای نرم افزارهای مجازی سازی مختلف در دسترس هستند: VMWare، Hyper-V، VirtualBox (که اخیراً از ویندوز 11 پشتیبانی کامل دریافت کرده است)، و Parallels. برای شروع کار با یکی از آن ماشین های مجازی، حداقل به 20 گیگابایت فضای دیسک رایگان نیاز دارید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا