سخت افزار

بلکین اولین پایه شارژ خودرو مگ سیف را با توان 15 وات عرضه کرد

بلکین از عرضه اولین پایه شارژ خودرو مگ سیف با شارژ 15 واتی خبر داد. اکسسوری جدید بلکین برای استفاده در داخل خودرو طراحی شده و Boost Charge Pro Wireless Car Charger with MagSafe نام دارد. این اولین راه حل شارژ مغناطیسی برای وسایل نقلیه است که شارژ 15 واتی را ارائه می دهد. می توان از آن برای شارژ آیفون های دارای MagSafe استفاده کرد.

Boost Charge Pro Wireless Car Charger with MagSafe دارای طراحی است که به خوبی به دریچه داخل خودرو متصل می شود. می توان آن را در حالت افقی یا عمودی قرار داد و از طریق یک کابل USB-C و یک شارژر CLA که می تواند به سوکت فندک خودرو وصل شود، متصل می شود. Belkin Boost Charge Pro with MagSafe حدود 100 دلار قیمت دارد و به طور انحصاری از فروشگاه اینترنتی اپل در دسترس است.

چند محصول دیگر نیز به فروشگاه اینترنتی اپل اضافه شده اند. دو پایه جدید MagSafe با نام تجاری Joby وجود دارد که به ترتیب 70 و 220 دلار قیمت دارند. اولی پایه GripTight GorillaPod و دومی کیت MagSafe Vlogging است. کیت Vlogging Joby MagSafe دارای پایه، میکروفون و نور LED است. Boost Charge Pro with MagSafe، قیمت 100 دلاری آن ممکن است بالا به نظر برسد، زیرا چندین لوازم جانبی مشابه با قیمت 19 دلار وجود دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا