اپلیکیشن یکپارچه آفیس برای آیفون بروزرسانی جدیدی با منوهای زمینه و روبان‌های بازطراحی شده دریافت کرده است. مایکروسافت می‌گوید که این برنامه اکنون دارای ظاهر مدرن است که با اصول طراحی Fluent شرکت که با استفاده از مؤلفه‌های منبع باز پیاده‌سازی شده‌اند، مطابقت دارد. علاوه بر ظاهر فانتزی، منوهای بازطراحی شده امکان تغییر اندازه را می دهند و عملکرد بهتری را ارائه می دهند.

کسانی که اپلیکیشن آفیس را آزمایش می کنند می توانند نوار فرمان متنی و پالت نواری به روز شده را با باز کردن یک سند ورد، ارائه پاورپوینت یا اسپرد شیت اکسل و ویرایش محتوای آن امتحان کنند. منوهای بازطراحی شده در پایین صفحه ظاهر می‌شوند و دسترسی سریع و آسان به مرتبط‌ترین ویژگی‌ها را بر اساس آنچه در حال حاضر انتخاب شده‌اند، فراهم می‌کنند. به عنوان مثال، یک عکس یا یک شی دیگر را در ارائه پاورپوینت وارد کنید، متن را در ورد قالب بندی کنید، یا توابع را در اکسل انتخاب کنید.

منوهای به روز شده اکنون برای Office Insiders با نسخه 2.67 (build 22110700) و جدیدتر در دسترس هستند. می توانید آنها را در اپلیکیشن های آفیس مستقل یا اپلیکیشن یکپارچه امتحان کنید. توجه داشته باشید که مایکروسافت ویژگی‌های جدید را به تدریج ارائه می‌کند، به این معنی که برخی از آفیس اینسایدرها کمی دیرتر از سایرین، شیرینی چشم جدید را دریافت خواهند کرد. چنین رویکردی به مایکروسافت اجازه می دهد تا از عرضه پایدار اطمینان حاصل کند و از بروز اشکالات گسترده جلوگیری کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *