موبایل و تبلت

وان پلاس 9 و 9 پرو نیز آپدیت اندروید 13 را دریافت کردند

در ماه سپتامبر، وان پلاس آپدیت OxygenOS 13 مبتنی بر اندروید 13را برای آخرین گوشی هوشمند پرچمدار خود، 10 پرو ارائه کرد. امروز شرکت چینی تصمیم گرفته است که به‌روزرسانی OxygenOS 13 را برای وان پلاس 9 و 9 پرو، دستگاه‌هایی که سال گذشته عرضه شده، ارائه کند. به‌روزرسانی 5 گیگابایتی در ابتدا برای کسانی که بخشی از برنامه Open Beta بودند که از چند هفته پیش آغاز شد شروع به کار کرد.

با این اوصاف، افرادی که در Open Beta نبوده‌اند نیز گزارش می‌دهند که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند، بنابراین به نظر می‌رسد عرضه کمی گسترده‌تر در پی داشته است. با این وجود، توجه داشته باشید که این عرضه‌ها معمولاً به صورت مرحله‌ای ارائه می‌شوند، بنابراین حتی اگر افراد زیادی قبلاً از اعلان به‌روزرسانی برخوردار شده باشند، ممکن است چند روز (یا بیشتر) طول بکشد تا به همه دستگاه‌های موجود در بازار برسد.

این بروزرسانی همه چیزهایی را که گوگل در اندروید 13 بسته‌بندی کرده، همراه با یک زبان طراحی جدید Aquamorphic از OnePlus، HyperBoost GPA 4.0، Quantum Animation Engine 4.0، یک ویژگی پیکسل‌سازی خودکار برای اطلاعات حساس موجود در اسکرین‌شات‌های چت و موارد دیگر را به همراه دارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا