موبایل و تبلت

ایسوس برنامه زمانی آپدیت اندروید 13 را منتشر کرد

ایسوس در ماه آگوست برنامه بتای اندروید 13 را برای ذن فون 9 ارائه کرد و این گوشی تقریباً آماده دریافت نسخه پایدار است؛ این شرکت به تازگی برنامه رسمی عرضه اندروید 13 خود را برای این گوشی و چندین گوشی دیگر اعلام کرده است. این نسبتاً کوتاه است، به خصوص در سمت ذن فون، اما ایسوس فقط دو بروزرسانی اصلی را وعده داده و برخی از آنها قبلاً استفاده شده اند.

طبق برنامه زمانی، ایسوس ذن فون 9 این آپدیت را دسامبر امسال و ذن فون 8 و 8 فلیپ آن را در ژانویه دریافت خواهند کرد. سری 8 سال گذشته با اندروید 11 عرضه شد و در ماه دسامبر به اندروید 12 به روز شد، این باید دومین و آخرین نسخه سیستم عامل اصلی آنها باشد. ذن فون 7 و 7 پرو در اواسط سال 2020 با اندروید 10 عرضه شدند و به نسخه 12 ارتقا یافتند (و در لیست 13 قرار ندارند).

با رفتن به راگ فون ها، در ردیف اول، راگ فون 6D/6D Ultimate مجهز به دایمنسیتی 9000 پلاس و راگ فون 6 و 6 پرو مبتنی بر اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 قرار دارند که می توانند اندروید 13 را در سه ماه اول سال 2023 انتظار داشته باشند. سری راگ فون 5/5s آن را در سه ماهه دوم دریافت خواهد کرد. راگ فون 5/5s با اندروید 11 عرضه و به 12 آپدیت شد، بنابراین این باید پایان راه برای آنها باشد. مدل های راگ فون 3 که با اندروید 10 ارائه شدند، به 11 و 12 آپدیت شدند و به 13 ادامه نخواهند داد.

توجه داشته باشید که عرضه تدریجی خواهد بود، بنابراین کاربران ذن فون 9 نباید انتظار داشته باشند که بروزرسانی در تاریخ 1 دسامبر ارائه شود. همچنین، ممکن است تاخیرهای پیش‌بینی‌نشده‌ای رخ دهد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا