نرم افزار و اینترنت

ویژگی نمای زنده گوگل مپس تجربه بهتری از واقعیت افزوده ارائه می دهد

چند ماه پیش، گوگل ویژگی‌های جدیدی را معرفی کرد که به اپلیکیشن مپس می‌آیند. این بروزرسانی تجربه‌ای همه‌جانبه‌تر، توانایی درک بهتر محله‌ها، مسیریابی سازگار با محیط زیست، و همچنین گزینه جدیدی در Live View ارائه می‌دهد که به کاربران امکان می‌دهد نقاط مختلف مورد علاقه را جستجو کنند. اکنون، Search with Live View برای کاربران اندروید و iOS در لس آنجلس، لندن، نیویورک، پاریس، سانفرانسیسکو و توکیو عرضه می‌شود.

Google Live View چند سالی است که وجود دارد، بنابراین طبیعی به نظر می رسد که تکامل یابد. با Search with Live View، کاربران از این پس می‌توانند هنگام مشاهده مکان‌ها با استفاده از واقعیت افزوده، اطلاعات بیشتری را بر روی صفحه نمایش خود دریافت کنند. پیش از این Live View به کاربران اجازه می داد با استفاده از دوربین تلفن خود در خیابان ها حرکت کنند، دنیای اطراف خود را ببینند و مسیرهای مفیدی را روی صفحه نمایش خود دریافت کنند. اکنون، اطلاعات بیشتری با نقاط مورد علاقه مانند رستوران ها، دستگاه های خودپرداز، ایستگاه های حمل و نقل و موارد دیگر در مقابل آنها وجود خواهد داشت.

علاوه بر این، اطلاعات بیشتری برای هر مکان روی صفحه نمایش وجود خواهد داشت. این بدان معناست که برای مشاهده رتبه بندی، ساعات کار، محدوده قیمت و میزان شلوغی آن نیازی به جستجوی اضافی ندارید. علاوه بر آن، گوگل مپس با گزینه های بیشتری در هنگام جستجوی ایستگاه های شارژ EV به روز شده است. اکنون صاحبان خودروهای برقی می توانند ایستگاه های شارژی را جستجو کنند که سرعت شارژ سریع تر و دوشاخه های شارژ متفاوت را ارائه می دهند. این بدان معناست که زمان کمتری صرف رفتن به ایستگاهی می شود که نیازهای شما را برآورده نمی کند.

به عنوان آخرین افزوده به گوگل مپس، جستجوی مکان‌هایی با قابلیت دسترسی ویلچر اکنون در سطح جهانی در دسترس است. با روشن کردن Accessible Places در منوی تنظیمات، کاربران می‌توانند ببینند کدام مکان‌ها دارای ورودی‌های قابل دسترسی برای ویلچر هستند. قبلاً این ویژگی فقط در استرالیا، ژاپن، آمریکا و بریتانیا در دسترس بود، بنابراین، حتماً گوگل مپس را بروزرسانی کنید تا از آخرین ویژگی‌ها استفاده کنید.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا