نرم افزار و اینترنت

تردز حالا امکان نظرسنجی و راهی آسان برای ارسال فایل‌های GIF را فراهم کرد

تردز بالاخره گزینه‌های داخلی برای ارسال فایل‌های GIF و نظرسنجی دارد. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، روز پنج‌شنبه این به‌روزرسانی‌ها را اعلام کرد و با گیف‌ها و نظرسنجی‌های خود به تعدادی از کاربران پاسخ داد که از زمان عرضه این ویژگی‌ها به پلتفرم سؤال می‌کردند. هر دو شروع به انتشار برای اپلیکیشن تردز و نسخه وب شده، اگرچه به نظر می رسد نظرسنجی کمی بیشتر طول می کشد تا راه خود را به دومی باز کند.

در حالی که کاربران قبلا می‌توانستند GIF‌ها را با استفاده از راه‌حل‌هایی مانند کیبورد شخص ثالث یا با کپی/پیست کردن آنها از جای دیگر، با نتایج متفاوت، پست کنند، هیچ دکمه بومی در خود برنامه وجود نداشت. اکنون، کاربران یک دکمه GIF را در پنجره ایجاد پست در کنار دکمه گالری تصاویر می بینند، که یک کتابخانه GIPHY قابل جستجو را برای انتخاب باز می کند.

برای نظرسنجی‌ها، کاربران می‌توانند تا چهار گزینه برای رای دادن دیگران اضافه کنند و کنترل کنند که چه کسی می‌تواند و چه کسی نمی‌تواند پاسخ دهد. نظرسنجی‌ها به مدت 24 ساعت پس از پست شدن باز می‌مانند و تنها افرادی که به نظرسنجی پاسخ داده‌اند می‌توانند نتایج را هنگام ورود ببینند. دکمه نظرسنجی در نوار ابزار ایجاد پست به صورت سه خط افقی ظاهر می شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا