نرم افزار و اینترنت

متا ویژگی های حریم خصوصی جدیدی را برای نوجوانان در فیسبوک و اینستاگرام معرفی می کند

متا در حال معرفی تنظیمات حریم خصوصی جدید در فیس بوک و اینستاگرام برای محافظت از نوجوانان در برابر آسیب های آنلاین است. برای شروع، این شرکت اکنون در حال آزمایش راه هایی برای محافظت از نوجوانان در برابر پیام رسانی به بزرگسالان مشکوکی است که به آنها متصل نیستند.

حساب‌های مشکوک، به گفته فیس‌بوک، حساب‌هایی هستند که متعلق به یک بزرگسال هستند که ممکن است اخیراً توسط یک جوان مسدود یا گزارش شده باشد. این حساب‌ها در بخش People You May Know نوجوانان نشان داده نمی‌شوند. این شرکت همچنین در حال آزمایش حذف دکمه پیام در حساب‌های اینستاگرام نوجوانان است که توسط بزرگسالان مشکوک مشاهده می‌شوند.

همچنین، حساب‌های فیس‌بوک ایجاد شده توسط نوجوانان زیر 16 سال (یا کمتر از 18 سال در برخی کشورها) به‌طور خودکار روی «تنظیمات خصوصی‌تر» پیش‌فرض می‌شوند، که بر موارد زیر تأثیر می‌گذارد:

  • چه کسی می تواند لیست دوستان خود را ببیند
  • چه کسی می‌تواند افراد، صفحات و فهرست‌هایی را که دنبال می‌کنند ببیند
  • چه کسی می تواند پست هایی را که در نمایه خود نشان شده، ببیند
  • بررسی پست‌هایی که در آنها برچسب‌گذاری شده‌اند قبل از اینکه پست در پروفایلشان ظاهر شود
  • چه کسی اجازه دارد در پست های عمومی خود نظر دهد

نوجوانانی که قبلاً در فیس بوک هستند توسط این برنامه تشویق می شوند تا این تنظیمات را نیز فعال کنند. این اقدام به دنبال اقدام مشابه اینستاگرام در سال گذشته برای خصوصی کردن حساب های نوجوانان به طور پیش فرض صورت می گیرد. علاوه بر این، متا اکنون از نوجوانان می خواهد پس از مسدود کردن شخصی، حساب های خود را به فیس بوک یا اینستاگرام گزارش دهند. همچنین اخطارهای ایمنی را همراه با اطلاعاتی در مورد نحوه پیمایش پیام‌های نامناسب بزرگسالان ارسال می‌کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا