ویوو امروز از گوشی های هوشمند سری ایکس 90 در چین رونمایی کرد. این مجموعه شامل مدل های معمولی، پرو و پرو پلاس است. در کنار گوشی‌های هوشمند، ویوو ایرفون های TWS 3 Pro و TWS 3 را نیز معرفی کرده است. آنها به عنوان جانشینان سری TWS 2 که سال گذشته عرضه شد، ارائه می شوند. جدیدترین پیشنهادات نیز نسبت به نسخه های قبلی خود ارتقاء قابل توجهی دارند.

Vivo TWS 3 و TWS 3 Pro شبیه یکدیگر به نظر می رسند. آنها دارای طراحی داخل گوش با ساقه کوچک و هدفون های زاویه دار هستند. کاربران می توانند عملکردهای مختلف را با ضربه زدن روی ساقه هدفون کنترل کنند. دستگاه صوتی از دستیار صوتی نیز پشتیبانی می کند. وزن هر هدفون فقط 5 گرم است و گفته می شود که گوش گیرها از مواد درجه پزشکی ساخته شده اند.

در بخش صوتی، ویوو TWS 3 و TWS 3 Pro به یک درایور دینامیک 12.2 میلی متری و دیافراگم 3 لایه نانو کامپوزیت مجهز شده اند. هر دوی این هدفون‌ها دارای گیربکس aptX Qualcomm’s Lossless برای دستیابی به کیفیت صدای بی‌سیم بدون اتلاف و گوش دادن آسان به صدای اصلی در سطح CD هستند. این دستگاه صوتی همچنین دارای واحد فوق عریض ویوو است که برای صدای سه‌بلند و باس ساخته شده است. هر دو نوع دارای صدای فضایی فراگیر 360 درجه برای تجربه ای فراگیر هستند.

TWS 3 دوگانه هوشمند کاهش نویز تا 49 دسی بل و حالت شفافیت دو برابر را دارد. این هدفون دارای تجربه شنوایی شخصی است که وضعیت پوشیدن را در زمان واقعی نظارت می کند و حس شنوایی کاربر را بهبود می بخشد. هر دو ویوو TWS 3 و TWS 3 Pro به سه میکروفون مجهز شده‌اند و اولین آنها در بخش TWS هستند که از ضبط ویدیوی تمام صحنه HD و همچنین در محیط‌های پر سر و صدا پشتیبانی می‌کنند.

جدا از مشخصات ذکر شده، ویوو TWS 3 Pro ویژگی‌های دیگری نیز دارد. این اولین هدفون Hi-Fi TWS با تراشه صوتی مستقل در جهان است. گفته می شود حالت گوش دادن کمکی به افراد کم شنوا است. هدفون TWS همچنین قادر به تشخیص دمای بدن کاربر است. سری ویوو TWS 3 ویژگی‌های مشترکی مانند حالت تأخیر کم 55 میلی‌ثانیه، اتصال دوگانه چند دستگاه، جفت سریع، تشخیص سایش هوشمند، پخش تماس و اطلاعات، ترجمه بلادرنگ، و یافتن هدفون را دارد.

ادعا می شود که نسخه معمولی 10 ساعت با کاهش نویز خاموش و 40 ساعت با کیس شارژ شارژ می کند. از سوی دیگر، مدل پرو قادر به ارائه 6.8 ساعت استفاده و 30 ساعت پخش کلی است. قیمت ویوو TWS 3 برابر با 499 یوان (70 دلار) است در حالی که مدل پرو 999 یوان (139 دلار) قیمت دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *