شیائومی به عرضه محصولات نوآورانه با جنبه های مختلف نیازهای انسان ادامه می دهد. آخرین محصول الکترونیکی این برند، پروژکتور مینی شیائومی است. این محصول بدیهی است که نسخه «مینی» پروژکتور شیائومی است و در حالی که برچسب قیمت مقرون به صرفه ای دارد، برگه مشخصات آن را ناامید نمی کند.

پروژکتور مینی شیائومی در مقایسه با مدل قبلی خود از ساختار مینیاتوری برخوردار است. وزن خالص این محصول 1.2 کیلوگرم بوده که حمل آن بسیار راحت می کند. همچنین از NFC برای نمایش صفحه نمایش تک لمسی پشتیبانی می کند. تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که به آرامی تلفن همراه را به قسمت حسگر بدنه لمس کرده و صفحه نمایش تلفن همراه را می توان روی صفحه نمایش پروژکتور پخش کرد.

از نظر پیکربندی هسته، پروژکتور مینی شیائومی از پردازنده چهار هسته ای Amlogic T972 با عملکرد بالا و 2 گیگابایت رم استفاده می کند در حالی که 16 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. این پیکربندی تضمین می کند که می توان از آن برای تماشای ویدیوهای با کیفیت بالا و اجرای نرم افزارهای سنگین بدون تاخیر استفاده کرد.

برای خروجی نمایشگر، مینی پروژکتور مجهز به دوربینی با حساسیت بالا با رزولوشن فول اچ دی 720 پیکسل است. تنها می تواند 250 انسی لومن روشنایی تولید کند که چندان چشمگیر نیست. شما همچنین از فوکوس خودکار نظارت هوشمند، تصحیح کیستون چهار نقطه‌ای پشتیبانی می‌کنید و می‌توانید آزادانه بالا، پایین، چپ و راست بدون تغییر جهت ویدیو تنظیم کنید. علاوه بر این، این محصول دارای گواهینامه معتبر SGS کم نور آبی سوئیس است که می تواند نور آبی را فیلتر کرده و سوزش چشم را کاهش دهد.

از نظر عمر باتری، پروژکتور مینی شیائومی دارای یک باتری داخلی با ظرفیت 29.97 وات ساعت است که به راحتی می تواند بیش از 2 ساعت دوام بیاورد. شما همچنین می توانید یک فیلم کامل را در صحنه هایی مانند کمپینگ، تجارت و مهمانی تماشا کنید. در همان زمان، بدنه دارای یک بلندگوی داخلی 1.5 اینچی، 8 واتی با توان بالا، فرکانس کامل و با کیفیت بالا است. همچنین با فناوری میدان صوتی مجازی صدای پانورامیک WANOS ارائه می‌شود که حس فضای سه بعدی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر این، پروژکتور مینی شیائومی را می توان به خانه هوشمند MIJIA برای استفاده به عنوان یک مرکز خانه هوشمند متصل کرد. هنگامی که کاربر دکمه صوتی روی کنترل از راه دور را فشار داده و نگه می دارد، دستیار صوتی XiaoAI فعال می شود. در این حالت، کاربران می توانند عملیات هایی مانند باز و بسته کردن پرده ها، کنترل لوازم منزل و تنظیم چراغ ها را انجام دهند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *