نرم افزار و اینترنت

واتس اپ بزودی استاتوس صوتی را در نسخه بتا iOS ارائه می‌کند

واتس‌اپ دائماً روی ویژگی‌های جدیدی کار می‌کند که راه خود را به نسخه‌های بتای آن در پلتفرم‌های iOS یا اندروید باز می‌کند. اکنون، به نظر می رسد که این شرکت در حال کار بر روی آوردن یک ویژگی جدید جالب برای بخش Status در نسخه بتای iOS خود است. این خبر از یک WABetaInfo می رسد که این ویژگی را در به روز رسانی بتا iOS مشاهده کرده است. در گزارش، می‌توانیم تصویری از رابط کاربری این ویژگی را مشاهده کنیم.

با نگاهی به این تصویر، می‌بینیم که پلتفرم پیام‌رسان محبوب در حال کار بر روی این امکان است که کاربران استاتوس صوتی تا 30 ثانیه را در برنامه خود ارسال کنند. سایر کاربران می توانند این استاتوس های صوتی را با نشانگر آیکون میکروفون در گوشه سمت راست پایین مشاهده کنند، که مشابه حالتی است که در یک چت فردی یا یک چت گروهی مشاهده می شود.

برای کسانی که اطلاع ندارند، بخش استاتوس معمولاً یک فیلم و تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران را نشان می دهد. بنابراین اکنون، این شکل دیگری از تعامل خواهد بود. در حال حاضر، نسخه بتا فقط برای کاربران منتخبی که وارد برنامه بتا شده اند در دسترس است. به طور معمول، به‌روزرسانی‌های Status به مدت 24 ساعت روی «وضعیت» کاربر باقی می‌مانند، بنابراین می‌توانیم انتظار فرمت مشابهی را برای به‌روزرسانی استاتوس صوتی واتس اپ نیز داشته باشیم. این ویژگی در ابتدا در نسخه بتا اندروید نسخه 2.22.21.5 مشاهده شد. به طور مشابه، غول رسانه های اجتماعی نیز در حال کار بر روی تعدادی ویژگی است که در حال حاضر در دست توسعه هستند. اما متأسفانه، ما هنوز نمی دانیم چه زمانی این ویژگی ممکن است به بیلد زنده برسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا