نرم افزار و اینترنت

ادوبی Fresco در مایکروسافت استور منتشر شد

ادوبی Fresco اکنون به طور رسمی برای دانلود از مایکروسافت استور در دسترس است و به کاربران راهی جدید برای دسترسی به برنامه طراحی دیجیتالی این شرکت می دهد. این برنامه قبلا فقط از طریق وب سایت Adobe در دسترس بود.

نسخه فروشگاه هنوز توسط Adobe ارائه و مدیریت می‌شود، به این معنی که در واقع بر روی پلتفرم مایکروسافت میزبانی نمی‌شود، صفحه استور فقط یک فرانت اند است که همچنان شما را به سرورهای ادوبی متصل می‌کند، و همچنان از شما می‌خواهد برنامه اصلی Adobe Creative Cloud را نصب کنید که سپس فرسکو را نصب می کند. Fresco یکی از ابزارهای خلاقانه مدرن‌تر ادوبی است و یک برنامه دیجیتالی طراحی و نقاشی است که قبل از هر چیز برای دستگاه‌های لمسی طراحی شده است. در واقع، آن را در آیپد و آیفون در دسترس است، اما macOS نیست، بنابراین واقعا برای صفحه نمایش لمسی، حتی در ویندوز 11 در نظر گرفته شده است.

به گفته ادوبی، فرسکو دارای بزرگترین و “پیشرفته ترین انتخاب براش” در جهان است که هزاران براش موجود در کتابخانه ادوبی است. نقاشی در فرسکو برای تقلید از زندگی واقعی است، بنابراین وقتی از آبرنگ استفاده می کنید، رنگ ها را بلادرنگ می بینید. همچنین می‌توانید با روغن ها نقاشی  کنید و از ابزارهای متنوع دیگری برای خلق آثار هنری مورد نظر خود استفاده کنید.

Fresco از لایه ها، ماسک های لایه و سایر ویژگی هایی که در یک ابزار طراحی گرافیکی انتظار دارید پشتیبانی می کند. از آنجایی که بخشی از Adobe Creative Cloud است، با دارایی های فتوشاپ یا ایلوستریتور نیز ارتباط برقرار می کند. همچنین علاوه بر اشتراک‌گذاری آثار هنری نهایی‌شده‌تان، Fresco دارای قابلیت‌های پخش زنده داخلی است تا بتوانید دانش خود را راحت‌تر با دیگران به اشتراک بگذارید. از طرف دیگر، می توانید پس از پایان کار، یک تایم لپس از فرآیند طراحی و نقاشی خود را اکسپورت کنید.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا