ویژگی WhatsApp Community یک راه عالی برای سازماندهی و در دسترس نگه داشتن گروه های شما است. با این حال، ممکن است زمانی فرا برسد که لازم باشد انجمنی را که ایجاد کرده‌اید غیرفعال یا حذف کنید. دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید یک انجمن واتس اپ را غیرفعال کنید. شاید هدف انجمن محقق شده باشد، یا دیگر نیازی به اتصال گروه‌های درون آن ندارید.

غیرفعال کردن یک انجمن همچنین راهی عالی برای استراحت و تنظیم مجدد گروه‌های خود در صورت احساس شلوغی یا سرگیجه است. برای مثال، می‌توانید پس از میزبانی یک رویداد، یک انجمن را غیرفعال کنید و پس از آن با یک انجمن جدید شروع کنید. برای غیرفعال کردن یک انجمن، واتس اپ را باز کنید و به تب Communities بروید. روی انجمنی که می‌خواهید غیرفعال کنید ضربه بزنید. به پایین بروید و روی Deactivate Community ضربه بزنید. با ضربه زدن روی غیرفعال کردن، تصمیم خود را تأیید کنید. شما با موفقیت انجمن WhatsApp خود را غیرفعال کردید.

وقتی انجمنی را غیرفعال کردید، ارتباط همه گروه‌های داخل آن قطع می‌شود و خود انجمن دیگر در فهرست انجمن‌های شما ظاهر نمی‌شود. گروه اعلام (که در آن ادمین ها می توانند به اعضای گروه های مختلف دسترسی پیدا کنند) نیز بسته خواهد شد. گروه‌های منفرد تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند و حتی پس از غیرفعال شدن انجمن همچنان می‌توان به طور معمول به آنها دسترسی داشت.

پس از اتمام، نمی‌توانید غیرفعال‌سازی را لغو کنید. با این حال، اگر می‌خواهید بعداً انجمن را دوباره فعال کنید، همیشه می‌توانید یک انجمن جدید واتس‌اپ با همان نام و شرح ایجاد کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *