لپ تاپ

معرفی لپ تاپ تکنو مگابوک S1 با تراشه نسل 12 اینتل

تکنو اولین لپ تاپ خود را در IFA معرفی کرده بود که حالا مدل جدید و پریمیوم تری را به نام مگابوک S1 به نمایش می گذارد. این لپ تاپ فوق العاده نازک و سبک بوده و ضخامت آن 13.5 میلی متر (0.53 اینچ) و وزن آن 1.35 کیلوگرم (2.97 پوند) می باشد. بدنه این لپ تاپ از آلیاژ منیزیم ساخته شده و ساختاری محکم به آن می دهد.

صفحه نمایش 15.6 اینچی دارای وضوح 3.2K با نسبت تصویر 16:10 است. این پنل با کیفیت بالا نرخ تازه سازی 120 هرتز و پوشش 100 درصد sRGB دارد. برای لپ‌تاپ نیز نسبتاً روشن است و به 450 نیت می‌رسد و تجربه‌ای بدون لرزش با DC dimming ارائه می‌دهد. بخش پردازش، مگابوک اس 1 مجهز به تراشه نسل 12 اینتل Core i5 یا Core i7 است. برای ذخیره سازی، می توانید بین 512 گیگابایت و 1 ترابایت SSD PCIe 4.0 را انتخاب کنید، رم در هر صورت 16 گیگابایت (LPDDR5) است.

با وجود وزن کم، این لپ تاپ دارای باتری بزرگ 70 وات ساعتی است. برای شارژ، از یکی از دو پورت USB-C و شارژر 65 واتی GaN استفاده می‌کند، علاوه بر این، دو درگاه USB-A، یک HDMI با اندازه کامل، یک جک 3.5 میلی‌متری و یک کارت‌خوان microSD وجود دارد. مگابوک S1 با ویندوز 11 به همراه برخی از ویژگی های خاص تکنو عرضه می شود. به عنوان مثال، NFC وجود دارد که به شما امکان می دهد به سرعت تلفن تکنو خود را همگام سازی کنید و صفحه آن را با استفاده از ویژگی OneLeap روی صفحه نمایش لپ تاپ مشاهده کنید.

صفحه نمایش واضح و دقیق رنگی نوید یک تجربه چندرسانه‌ای عالی را می‌دهد و بلندگوها آن را بهبود می‌بخشند؛ تکنو توانست 6 بلندگو را در این لپ تاپ جای دهد و پشتیبانی DTS:X Ultra را اضافه کند. دو میکروفون روی برد با قابلیت حذف نویز با هوش مصنوعی برای تماس وجود دارد. وب‌کم داخلی نیز دارای هوش مصنوعی است، می‌تواند تشخیص دهد که کسی از بالای شانه شما نگاه می‌کند و صفحه را خالی می‌کند. تکنو مگابوک S1 در دو پیکربندی به بازارهای منتخب می‌آید: که اول شامل حافظه 512 گیگابایتی با قیمت 1500 دلار و دومی حافظه 1 ترابایتی با قیمت 1600 دلار است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا