گجت و پوشیدنی

هدفون Dyson Zone با قابلیت تصفیه هوا معرفی شد

اگر اهل اختراع و طراحی هستید، به جرات می توان گفت که با جیمز دایسون و آنچه که او در چند سال گذشته خلق کرده، آشنا هستید. دایسون در درجه اول به خاطر ایجاد برخی جاروبرقی‌ها، تصفیه‌کننده‌های هوا و حتی یک فن بدون تیغه که شبیه چیزی خارج از آینده است، شناخته می‌شود. با این حال، آخرین محصول این شرکت چیزی متفاوت است؛ ما در مورد هدفون بی سیم و حذف نویز به نام Dyson Zone صحبت می کنیم.

از لحاظ ظاهر آن، هدفون به نظر می رسد که دارای یک تصفیه کننده هوای عجیب در داخل است که هوای اطراف کاربر را تصفیه می کند. هدفون Dyson Zone در ژانویه ماه آینده در دسترس خواهد بود. این هدفون ابتدا در چین و سپس در مناطق دیگر مانند آمریکا، بریتانیا، سنگاپور و هنگ کنگ در ماه مارس عرضه می شود. تا آنجا که به قیمت مربوط می شود، دایسون آنها را با قیمت متوسط ​​949 دلار تعیین کرده است.

بنابراین، نقطه فروش این هدفون سیستم تصفیه هوا است و ما این را می دانیم. با این حال، دایسون آن را گسترش داده و در مورد نحوه فیلتر کردن آلودگی هوا هنگامی که شما بیرون هستید یا در خانه هستید صحبت کرده است. ضمیمه همراه بینی و دهان شما را می پوشاند و فیلترهای الکترواستاتیک با جذب 99 درصد از آلودگی ذرات جادویی خود را انجام می دهند. اکنون به موضوع صدا در این هدفون جدید می پردازیم؛ بر اساس اطلاعات ارائه شده، Dyson Zone با یک بار شارژ تا 50 ساعت عمر باتری خواهد داشت که در حال حاضر بهتر از هدفون های دیگر است. همچنین به دلیل وجود 11 میکروفون داخلی که هشت عدد از آنها برای ANC هستند، از پیشرفته‌ترین قابلیت حذف نویز بهره می‌برید.

این میکروفون ها به هدفون اجازه می دهند صدا را تا 38 دسی بل کاهش دهند، اما این به اندازه کافی چشمگیر نیست. Zone قادر خواهد بود تا 384000 بار در ثانیه محیط اطراف را زیر نظر داشته باشد. شما همچنین یک بازتولید صوتی چشمگیر از 6 هرتز تا 21 کیلوهرتز دریافت می کنید، و با جمع کردن همه آن، درایورهای نئودیمیوم 40 میلی متری خواهیم داشت که دایسون ادعا می کند برای کاهش اعوجاج اضافی “به صورت علمی تنظیم شده اند”.

منبع
wccftech
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا