گجت و پوشیدنی

آنر بند 7 با عمر باتری 14 روزه معرفی شد

آنر امروز طی رویدادی در چین، از مجموعه‌ای از محصولات جدید رونمایی کرد. این برند گوشی هوشمند جدید Honor 80 GT و تبلت Honor Pad V8 Pro را معرفی کرد. در کنار آنها، سازنده چینی همچنین نسل بعدی دستبند تناسب اندام آنر بند 7 را عرضه کرد. جدیدترین پوشیدنی به عنوان جانشین بند 6 معرفی شده، اما هیچ ارتقای عمده ای به همراه ندارند.

آنر بند 7 با طراحی مشابه مدل قبلی خود عرضه شده و دارای صفحه ای مستطیلی است که با بند فیوز همراه است. این دستبند دارای یک قاب فلزی براق است و یک صفحه نمایش 1.47 اینچی رنگی AMOLED با محافظ شیشه منحنی 2.5 بعدی ارائه می دهد. این نمایشگر همتراز سایر محصولات هم رده است. این پوشیدنی دارای تمام ویژگی های معمول نظارت بر تناسب اندام است. این دستگاه از نظارت بر اکسیژن خون در تمام شرایط آب و هوایی، نظارت بر ضربان قلب و همچنین ردیابی خواب پشتیبانی می کند. همچنین بیش از 96 حالت ورزشی برای پایش فعالیت های مختلف ورزشی دارد.

علاوه بر این، آنر بند 7 دارای باتری است که می تواند تا 14 روز استفاده معمولی و 10 روز استفاده سنگین دوام بیاورد. همچنین از شارژ سریع و بلوتوث 5.2 برای اتصال پشتیبانی می کند. از سوی دیگر دارای پشتیبانی پرداخت، عکاسی با کنترل از راه دور و کنترل های پخش موسیقی است. این پوشیدنی در سه رنگ صورتی رز، آبی سروی و مشکی شب جادویی ارائه شده است. Honor Band 7 در چین با قیمت 249 یوان (35 دلار) به فروش می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا