گجت و پوشیدنی

تراشه جدید کوالکام می تواند تاخیر دستگاه های صوتی متصل را کاهش دهد

کوالکام امروز پلتفرم S3 Gen 2 Sound خود را با توجه به گیمرها گسترش داد. تراشه جدید که برای دانگل‌ها و آداپتورها طراحی شده، می‌تواند تأخیر کمتر از 20 میلی‌ثانیه را ارائه کند و در عین حال یک کانال پشتی اضافی برای چت صوتی ارائه دهد.

توسعه کوالکام S3 Gen 2 Sound ترکیبی از Snapdragon Sound و LE Audio برای “تأخیر بسیار کم کمتر از 20 میلی‌ثانیه برای صدای بی‌سیم بدون تأخیر با کانال پشتی صوتی برای چت درون بازی” است. سازنده تراشه خاطرنشان می کند که هنگام پرش از چت صوتی و ارائه فقط صدای بازی، تاخیر را حتی بیشتر کاهش می دهد.

علاوه بر این، به گفته کوالکام، این تراشه می‌تواند به همراه کیس‌های شارژ بی‌سیم با ویژگی‌های انتقال صدا نیز کار کند (برای گوش دادن بی‌سیم به سرگرمی‌های حین پرواز مفید است). همچنین از آخرین نسخه Auracast، یک استاندارد پخش مبتنی بر بلوتوث LE Audio پشتیبانی می کند. دانگل‌ها و آداپتورهایی که از پلتفرم کوالکام استفاده می‌کنند می‌توانند از دستگاه‌هایی مانند تلویزیون، گوشی، رایانه‌ و کنسول‌ها به تعداد تقریباً نامحدودی از شنوندگان اطراف ارسال کنند.

این فناوری را می توان برای گوش دادن کمکی در رویدادهای عمومی، پخش اطلاعیه ها یا به اشتراک گذاری موسیقی خود با دوستان نزدیک مورد استفاده قرار داد. کوالکام هنوز دستگاه‌های خاصی را معرفی نکرده است که در آن پلتفرم توسعه‌یافته را ببینیم، اما این رونمایی می‌تواند به این معنی باشد که لوازم جانبی سازگار با آن فاصله زیادی ندارند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا