آموزش

نحوه استفاده از آواتارهای بیتموجی استایل متا در واتس اپ

واتس اپ اکنون به شما امکان می دهد آواتار خود را در اپلیکیشن ایجاد کنید تا خود را به شکل دیجیتالی نشان دهید، مشابه ویژگی آواتار در فیس بوک. در این مقاله نحوه ایجاد و قرارگیری آواتارتان در واتس اپ را به شما آموزش می دهیم.

به لطف بروزرسانی نوامبر 2022، واتس‌اپ به شما امکان می‌دهد آواتار خود را بسازید و نسخه دیجیتالی از خود ایجاد کنید. می توانید این آواتار را به عنوان تصویر پروفایل خود تنظیم کنید یا از آن برای ایجاد 36 برچسب سفارشی برای ارسال به دوستان و خانواده استفاده کنید. هنگام ایجاد آواتار خود، می‌توانید از بین بسیاری از ترکیب‌های مختلف رنگ پوست، مدل مو، رنگ مو، ویژگی‌های صورت، لباس‌ها و موارد دیگر انتخاب کنید. برای ایجاد آواتار خود در واتس اپ مراحل زیر را دنبال کنید.

  • اپلیکیشن واتس اپ را باز کنید و روی منوی سه نقطه ضربه بزنید.
  • به Settings > Avatar بروید، روی Create Your Avatar ضربه بزنید و سپس روی Get started ضربه بزنید.
  • رنگ پوست، مدل مو، رنگ مو، شکل صورت، خطوط صورت، شکل چشم، رنگ چشم، ابرو، عینک، دهان، رنگ لب، بدن، لباس و بسیاری جزئیات دیگر را انتخاب کنید.
  • پس از اتمام، روی Done و سپس ذخیره تغییرات ضربه بزنید تا انتخاب های خود را تأیید کنید.
  • هنگامی که آواتار شما ذخیره شد، برای ادامه روی Next ضربه بزنید. در اینجا، می توانید آواتار خود را به عنوان تصویر پروفایل خود تنظیم کنید، استیکرهای شخصی شده را مرور کنید، آواتار خود را به طور کامل ویرایش یا حذف کنید.

شما همچنین می توانید یک آواتار در اینستاگرام به همان روشی که در واتس اپ انجام دادید ایجاد کنید. و اگر کنجکاو هستید، می توانید نسخه دیجیتالی خود را با استفاده از لنز آواتار اسنپ چت که در سال 2021 راه اندازی شد، مشاهده کنید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا