موبایل و تبلت

نوبیا رد مجیک 8 پرو و پرو پلاس معرفی شد

برند نوبیا به تازگی گوشی هوشمند گیمینگ خود رد مجیک 8 پرو را معرفی کرد که شامل دو مدل پرو با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 80 وات و دیگری پرو پلاس با باتری کوچکتر 5000 میلی آمپر ساعتی اما 165 وات شارژ سریع تر است. نسخه پلاس همچنین با رم و گزینه‌های ذخیره‌سازی بیشتری عرضه می‌شود، اما نوبیا مجموعه کلی ویژگی‌ها و طراحی را یکسان نگه داشته و هر دو چیپست، دوربین، فوت پرینت و نرم‌افزار یکسانی دارند.

دو دستگاه نوبیا رد مجیک 8 پرو توسط کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می گیرند. برای جلوه‌های بازی بهتر، مانند جزئیات صدا، رنگ‌ها، حساسیت لمسی و بازخورد لرزش لمسی، با تراشه Red Magic R2 همراه شده اند. علاوه بر این، صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED آنها وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی تا 960 هرتز دارد. درست مانند نسخه قبلی 7 پرو، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی زیر نمایشگر قرار دارد، بنابراین هیچ نوع طراحی پانچ دار وجود ندارد.

در پشت، سه دوربین وجود دارد؛ دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN5 سامسونگ است که اندازه آن 1/1.57 اینچ است و پیکسل‌های 1.0 میکرومتری دارد. همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی به آن ملحق می شود، اما تجربه عکاسی برای یک گوشی گیمینگ چندان مهم نیست.

آنچه مهم تر است عملکرد بازی است و ما نمی توانیم یک گوشی قدرتمند بدون خنک کننده مناسب داشته باشیم. نسخه‌های نوبیا رد مجیک 8 پرو دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های خنک‌کننده ICE 11.0، از جمله چندین لایه ورقه‌های گرافیتی، و یک محفظه بخار سه بعدی با 2068 میلی‌متر مکعب هستند. فن کناری با سرعت 20000 دور در دقیقه کار می کند و اکنون یک صفحه گرافیتی از کل صفحه محافظت می کند که یک پیشرفت بزرگ در دنیای تلفن های هوشمند بازی محسوب می شود.

نوبیا همچنین طراحی گوشی را برای اتصال بهتر با 9 آنتن مجزا در اطراف بدنه بهبود بخشید. یک جک 3.5 میلی متری صدا در بالا و یک پورت USB-C برای شارژ در پایین وجود دارد. دو کلید شانه در بالا (در واقع در سمت راست) از نمونه برداری لمسی 520 هرتز پشتیبانی می کنند و یک بار دیگر یک تریگر برای حالت بازی وجود دارد.

نوبیا رد مجیک 8 پرو و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی آن دارای طراحی 8C (هشت سلول مختلف برای مدیریت گرما) هستند. این دستگاه با یک شارژر 80 واتی در جعبه خرده فروشی عرضه می شود که 0 تا 100 درصد را در 35 دقیقه تامین می کند. همچنین بزرگترین باتری موجود در گوشی هوشمند Red Magic است. سپس نسخه پرو پلاس را داریم؛ نوبیا به منظور ارائه شارژ سریع 165 واتی، سریع‌ترین شارژر در گوشی‌های هوشمند رد مجیک، باتری را تا ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت کاهش داد تا فضایی را برای سخت‌افزار مناسبی که از توزیع برق، مدیریت ایمنی و حفاظت کلی مراقبت می‌کند، باز کند. شارژر 165 واتی یک آداپتور GaN با USB-C است.

رد مجیک 8 پرو برای پیش‌سفارش/رزرو، از 3999 یوان شروع می‌شود. این مدل در رنگ مشکی با سه ترکیب حافظه 8/128 گیگابایت، 8/256 گیگابایت و 12/256 گیگابایت موجود است. رد مجیک 8 پرو پلاس دارای سه نوع حافظه 12/256 گیگابایتی، 16/512 گیگابایتی و 16/1 ترابایتی است. قیمت‌ها از 5199 یوان برای نسخه مشکی شروع می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا