موبایل و تبلت

شیائومی میکس فولد 2 با تراشه اسنپدراگون و دوربین لایکا معرفی شد

شیائومی امروز از نسل دوم گوشی هوشمند تاشوی سری میکس فولد به نام Mix Fold 2 پرده برداری کرد. این گوشی به عنوان جانشین نسل اول وارد بازار شده و با گوشی های دیگر نظیر گلکسی زد فولد 4، اوپو فایند N یا ویوو فولد ایکس موجود رقابت خواهد کرد.

شیائومی میکس فولد 2 با طراحی پنل عقب متفاوتی نسبت به مدل قبلی خود عرضه می شود. سیستم دوربین پشتی شامل سه سنسور برند لایکا می شود. دوربین اصلی از سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 استفاده کرده و به همراه یک سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری وجود دارد.

این دستگاه قابلیت ضبط ویدیوهای 8K را داشته و همچنین از فیلمبرداری با فرمت Dolby Vision HDR نیز پشتیبانی می کند. در سمت راست گوشی دکمه های تنظیم صدا و پاور دیده می شود. دکمه پاور همچنین به عنوان یک سنسور اثر انگشت ساخته شده توسط Goodix عمل می کند. ضخامت شیائومی میکس فولد 2 در هنگام باز شدن 5.4 میلی متر بوده و وقتی تا شود، اندازه آن 11.2 میلی متر است.

صفحه نمایش بیرونی شیائومی میکس فولد 2 دارای پنل 6.5 اینچی AMOLED سامسونگ E5 با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 120 هرتز است و توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود. هنگامی که دستگاه باز می شود، صفحه نمایش داخلی Eco OLED اندازه 8.2 اینچی دارد که وضوح 2.5K و نرخ تجدید 120 هرتز را ارائه می دهد. صفحه نمایش داخلی نیز از شیشه بسیار نازک و دوربین زیر نمایشگر بهره می برد. هر دو نمایشگر داخلی و خارجی از Dolby Vision، حداکثر روشنایی 1000 نیت و TrueColour پشتیبانی می کنند.

در زیر کاپوت میکس فولد 2 به پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز بوده و با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی همراه است. این گوشی هوشمند تاشو توسط یک واحد باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با توانایی شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می شود. از نظر نرم‌افزاری، روی اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 اجرا می‌شود. شیائومی میکس فولد 2 در رنگ های مشکی و طلایی عرضه می شود. قیمت پیکربندی های 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت میکس فولد 2 به ترتیب 1335 دلار، 1483 دلار و 1780 دلار خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا