موبایل و تبلت

نسخه های بتای عمومی iOS 17، iPadOS 17 و watchOS 10 منتشر شد

چیزی هیجان انگیز در مورد آزمایش نسخه های جدید یک سیستم عامل وجود دارد، به خصوص زمانی که یک نسخه آزمایشی باشد. اکنون زمان برای کاربران مشتاق اپل فرا رسیده است، چرا که نسخه های بتای عمومی iOS 17، iPadOS 17، watchOS 10 و macOS Sonoma در نهایت برای دانلود در دسترس هستند.

iOS 17 جدید شامل مجموعه ای از به روز رسانی ها از طراحی تا عملی است. می‌توانید آنچه را که مردم هنگام تماس با آنها می‌بینند سفارشی کنید — چه یک کارتون زیبا یا سلفی مورد علاقه شما، تماس را با یک رونویسی زنده روی صفحه نمایش خود به پست صوتی ارسال کنید و اگر کسی تماس FaceTime شما را دریافت نکرد، یک پیام ویدیویی یا صوتی ارسال کنید.

به‌علاوه، می‌توانید مستقیماً از AirPods خود را بی‌صدا و با صدا کنید. Ducking همچنین باید در iOS 17 با تصحیح خودکار بهبودیافته گذشته باشد و می‌توانید از پیش‌بینی جملات برای پاسخ‌های سریع‌تر استفاده کنید. ویژگی‌های اضافی شامل اعلام حضور خودکار برای اطلاع دوستانتان از رسیدن به خانه، مکان‌یابی ایستگاه‌های شارژ بی‌درنگ در طول مسیرتان در Maps و امکان بیان احساستان در برنامه Health است.

iPadOS 17 تا حدی یک نسخه جدید است که یک صفحه قفل قابل تنظیم، برنامه Health و ویجت های تعاملی را اضافه می کند. WatchOS 10 یک اصلاح اساسی اپل واچ است که تاکید بر ویجت ها را زنده می کند و در عین حال برنامه های اصلی را اصلاح می کند و ویژگی های تناسب اندام را بهبود می بخشد. در همین حال، MacOS Sonoma ویجت‌ها را به دسکتاپ مک می‌آورد و همزمان سافاری، تماس‌های ویدیویی و بازی را ارتقا می‌دهد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا